جمع آوری کمک های مردمی شور عاطفه ها در مساجد، مدارس و پایگاه های بسیج

مومنی از جمع آوری کمک های مردمی شور عاطفه ها در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه و مساجد و پایگاه های بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «مجید مومنی»  امروز سه شنبه( 29 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیرامون  برنامه شور عاطفه ها برگزار شد،  اظهار کرد: امسال شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی همیشگی مردم خوب، مومن و نوعدوست استان مرکزی افزود: تقریبا بیش از یک هزار و 100 مدرسه اقدام به جمع آوری کمک ها می کنند.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر یک هزار و ۱۰۰ مدرسه، ۳۳۴ مرکزی نیکوکاری، ۶۰۰ پایگاه بسیج، ۱۰۰ مسجد و دفاتر امداد امام(ره) در این استان تا نیمه مهرماه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

 

مومنی با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج و مساجد نیز به جمع آوری کمک های مردمی می پردازند، ادامه داد: در مجموع ۲  هزار و ۲۰۰ پایگاه این اقدام را انجام می دهند.

 

این مقام مسئول هچنین به آیین زنگ عاطفه ها اشاره کرد و گفت: زنگ عاطفه ها  نیز در روز 11 مهر ماه در ساعت 8 و نیم صبح در مدارس استان نواخته می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران، بیان کرد: امید است امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم مومن و نوعدوست استان در شور عاطفه ها باشیم.

کد خبر 1217528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha