۶ زندانی جرائم غیرعمد به همت کارکنان نفت گچساران آزاد شدند

با همكاري كاركنان صنعت نفت گچساران، زمينه آزادي ۶ نفر از زندانيان جرائم غيرعمد فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، ​كاركنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با جمع آوری هدايای نقدی خود، موجبات آزادي تعداد ۶ نفر از زندانيان واجد شرايط جرایم غيرعمد را فراهم كردند.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم که با حضور دادستان گچساران، امام جمعه موقت، مدیرعامل نفت گچساران، رئیس زندان و جمعی از مدیران شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد؛ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی گچساران، با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: قبل از هر چیز بر خود لازم می دانم به عنوان مدعی العموم از اقدامات و خدمات نفت گچساران در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر کنم.

 

«محمد صدرا ادیبان»، با اشاره به مشکل کولرهای گلزار شهدا و نقش نفت گچساران اظهار کرد: در بحث گلزار شهدا، بارندگی و سیل های اخیر و بسته شدن پل پادوک و خدمات شبانه روزی نفت برای احداث جاده شهید طیب و دیگر بحران ها نظیر آتش سوزی، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، سنگ تمام گذاشته است.

 

ادیبان اذعان کرد: با هیچ زندانی کیفری تعارف نداریم و برخورد خواهیم کرد، اما یک دسته از زندانیان هم به دلایلی چون بدهکاری، ورشکستگی و مهریه وجود دارند که ناخواسته دچار مشکل می شوند.


 

دادستان گچساران بیان کرد: امروز شش نفر از زندانیان غیرعمد گچساران، با مشارکت کارکنان صنعت نفت و رایزنی هایی که از سوی ستاد دیه صورت گرفت، آزاد شدند.


 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بین این زندانیان فردی ۸۵ ساله نیز حضور داشت که چندین سال زندان بود و امروز خانواده های زیادی همچون خانواده این شخص با این کار خیر خوشحال شدند و این حرکت خوبی بود که امیدواریم ادامه داشته باشد. 

 

کد خبر 1217565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha