جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب در ایام اربعین حسینی در آماده باش کامل به سر بردند

کمری گفت: جمعیت هلال احمر در شهرستان سرپل ذهاب با تشکیل پنج تیم پنج نفره به صورت شبانه روزی تا پایان پیاده روی اربعین حسینی در آماده باش هستند.

«مهدی کمری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر در ایام اربعین اظهار کرد: انبار امدادی شهرستان از لحاظ چادر، پتو و موکت در ایام اربعین حسینی به اندازه کافی در تجهیز و مهیا بود و هیچگونه کمبودی تا کنون نداشته و نخواهیم داشت.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب افزود: علاوه بر پایگاه  امداد و نجات جاده ای احمد ابن اسحاق (ره) که در پلیس راه شهرستان سرپل ذهاب که به صورت ۲۴ ساعته مستقر و فعال است، یک پایگاه موقت دیگر  نیز جهت امدادرسانی در سه راهی قره بلاغ از اول شهریورم تا پایان اربعین ۱۴۰۱ مستقر است.

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی خیمه نماز در ورودی روستای حبیبوند ودر موکب قلعه شاهین، انجام تست فشار خون رایگان از سه هزار و ۵۰۰ نفر، گرفتن تست قند خون  از یک هزار و ۲۰۰ نفر از زائرین انجام شده است.

 

کمری تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر زائر عتبات عالیات در مدارس و مساجد شهرستان اسکان داده شده و ۳۰۰ تخته چادر توسط جمعیت هلال احمرقصرشیرین بر پا شده و همچنین در مرز خسروی ۲ اکیپ در حال آماده باش هستند.

 

کد خبر 1217583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha