عناوین روزهای هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

در آستانه چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس عناوین روزهای هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

سرهنگ «عبدالخالق سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه مصادف با اولین روز از هفته دفاع مقدس به نام «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت» نامگذاری شده است که در این روز رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.

 

سرپرست روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: محور فعالیت های روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه تجلیل از پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت روز عطر افشانی مزار مطهر شهدا تعیین شده است.

 

وی بابیان اینکه «معنویت، زنان، خانواده و سلامت» عنوان دومین روز از هفته دفاع مقدس است افزود: روز بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، حضور در نمازجمعه، تجلیل از نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس و راهپیمایی خانوادگی از محورهای دومین روز هفته دفاع مقدس در استان است.

 

سرهنگ سعیدی، «ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهی» را عنوان روز شنبه ۲ مهر و سومین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در عرصه علم و دانش تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایت مداری جوانان و روز دیدار از جانبازان و ایثارگران را از محور فعالیت های سومین روز از هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

سرپرست روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عنوان روز چهارم یکشنبه ۳ مهر «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی» اعلام شده است و برنامه های این روز با محورهای گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹ روز تجلیل از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان» عنوان پنجمین روز از هفته دفاع مقدس است ابراز کرد: اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف از جبهه ها و روز پاسداشت سربازان از محورهای پنجمین روز هفته دفاع مقدس در استان است.

 

سرهنگ سعیدی گفت: شعار روز ششم هفته دفاع مقدس در تاریخ ۵ مهر سال جاری «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی» نام گذاری شده است که برنامه های این روز در محورهای تبین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان و تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار برگزار می شود.

 

وی، «نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت عشایر، روستائیان و پیشمرگان کرد مسلمان» را شعار روز هفتم از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برنامه های این روز با محور تبیین نقش نیروی مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر، روستائیان و پیشمرگان کرد مسلمان برگزار می شود.

 

سرپرست روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عنوان روز هشتم پنج شنبه هفتم مهر سال جاری «فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان» اعلام شده است و برنامه های این روز با محورهای نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس برگزار می شود.

 

کد خبر 1217631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha