زَر و زور و تزویر ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی شده است

حجت الاسلام محمودی گفت: اکنون زر و زور و تزویر ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی شده و تاریخ اسلام همیشه دچار فتنه انگیزی ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح امروز چهارشنبه (30 شهریور) در جمع پرسنل خدوم نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: اربعین حسینی سال جاری با عظمت و شکوه خاصی برگزار شد که به گفته بزرگان ایران و عراق بزرگترین اربعین تاریخ شکل گرفت و می توان گفت اربعین روز پیروزی اهلبیت (ع) در دستاوردجهاد تبیین بود.

 

امام جمعه موقت ورامین افزود: اهل بیت (ع) در مسیر کوفه به شام به بهترین نحو ممکن جهاد تبیین را انجام دادند و با روشنگری خود کاری عظیمی دیگر مانند شهادت امام حسین (ع) و یارانش انجام دادند و ما نیز لازم است با عمل به منویات مقام معظم رهبری این دستور بزرگ الهی را در مواجهه با بزنگاه های مختلف انجام دهیم.

 

وی با اشاره به رحلت پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: پیامبر اسلام (ص) در پایان عمر با برکت خود خواستند که اصحاب خود را از گمراهی نجات دهند اما برخی از خواص آن دوران نگذاشتند ایشان سفارش کلیدی خود را به رشته تحریر در آوردند تا وحدت جهان اسلام شکل بگیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاریخ اسلام و موضع گیری های برخی خواص را در ضربه زدن به پیکره این دین مبین گوشزد کرد و ادامه داد: در زمان امام حسن مجتبی علیه السلام برخی از یاران ایشان چنان جوی را برعلیه ایشان راه اندازی کردند که  انحرافات، صحنه سازی و جنگ روانی پیچیده ای را رقم زد و از قِبَل آن مردم دچار خطای محاسباتی شدند.

 

وی گفت: تاریخ اسلام همیشه دچار فتنه انگیزی ها بوده است و جامعه اسلامی از این جریان آسیب دیده و هم اکنون زر و زور و تزویر ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی شده است و البته نظام اسلامی ما همیشه با توجه به فتنه های گوناگون بوجود آمده سربلند بیرون آمده است ولی خواص می توانند شاخصه میزان جبهه حق باشند و عمار گونه روشنگری و افشاگری کنند که در این راه کوتاهی های صورت گرفته است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در خصوص فتنه اخیر دشمنان عنوان کرد: دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی در قضیه فوت خانم امینی با به راه اندازی جنگ روانی و القای دروغ جو کشور را به سمت ناامنی مدنی سوق داده اند، اما کشور و نظام تابع قوانین است و قضیه ایشان طبق قانون باید رسیدگی و به قصورات احتمالی حتما پاسخ قاطع داده شود.

 

وی با انتقاد از حمله کنندگان به ساحت مقدس سبزپوشان نیروی انتظامی در این قضیه بیان داشت: متاسفانه در این روزها این مورد بهانه ای برای حمله و عقده گشایی برخی ها  به نیروی انتظامی شده است، اینها امنیت کشور را نمی خواهند در حالیکه ما امنیت و آرامش اجتماعی خود را مدیون نیروی انتظامی هستیم که عده ای بخواهند با انتقام گیری از این نیرو بخاطر ضرباتی که از این نیرو خورده اند امنیت ما را خدشه دار کنند.

 

امام جمعه موقت ورامین افزود: متاسفانه صحنه هایی را مشاهده می کنیم که دل مومنین و امام زمان(عج) از دیدن آن مکدر است، کمپین قرآن سوزی و پایین کشیدن پرچم متبرک ایران نشان دهنده این است که اینها با مقدسات مشکل دارند، اما برخی خواص نیز در این قضیه دچار شبهه شده اند و وظیفه اصلی خود را فراموش کرده‌اند.

 

 حملات به قضیه حجاب را ترفند دشمنان دانست و تصریح کرد: به بهانه جمع آوری گشت ارشاد برخی از سیاسیون عقده گشایی کردند و وظیفه ای که سالها در اجرای آن تعلل و ترک فعل کرده اند  را اکنون می خواهند به نیروی انتظامی یادآوری کنند ولی بدانید اگر میز محاکمه ای بخواهد تشکیل شود شماها متهم ردیف اول هستید.

 

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: اکنون تشخیص حق و باطل و بصیرت توسط آحاد مردم مانند همیشه لازم است،هرکجا دشمنان در مسئله ای با ما مشکل داشتند بدانیم وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده ایم و ما نباید دنبال جو سازی دشمنان باشیم و هرگز در رسالت مقدس خودمان ذره ای تردید داشته باشیم.

 

وی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در چهل سال گذشته همیشه به وظیفه خود عمل کرده است و نمونه آن شهادت دو مامور وظیفه شناس آن در هفته گذشته در شهرهای مختلف است و رسانه های زرد و سلبریتی های خائن زبان خود را بر روی این حقایق بسته اند و این جانفشانی ها که ادامه راهی است که در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است را نمی خواهند ببینند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان یاد آور شد: حجاب برای زن مسلمان هویت است و دشمن از این هویت برای زن مسلمان ترس دارد و آن را برای رسیدن به اهداف شوم خود سد  محکمی می داند.

 

کد خبر 1217646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha