بادامی گفت: امسال نیز بیش از ۶۰۰ بسته حمایتی شامل کیف، لوازم التحریر، کفش و کمک هزینه تحصیلی را بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع خواهد کرد.

«محمدعلی بادامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان با بیان اینکه شهیدمدنی توجه ویژه‌ای به یتیمان داشت، گفت: راه‌اندازی موسسه دارالایتام مهدیه از ابتکارات این شهید بزرگوار بود که با گذشت ۵۰ سال، خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است.

 

معاون فرهنگی موسسه دار الایتام مهدیه همدان افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید موسسه دارالایتام مهدیه همه ساله در راستای کمک به مددجویان بسته‌های حمایتی که از راه حمایت‌های مردمی و خیران جمع آوری شده است توزیع می‌کند.

 

وی بیان کرد: امسال نیز بیش از ۶۰۰ بسته حمایتی شامل کیف، لوازم التحریر، کفش و کمک هزینه تحصیلی را بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع خواهد کرد.

 

بادامی افزود: سرانه هر مددجو برای بسته‌های حمایتی حدود ۶ میلیون ریال است که برای افزایش تعداد مددجویان تحت پوشش خیرین می‌توانند این موسسه را یاری دهند.

 

گفتنی است، به دنبال دیدار آقای حاج سید جواد حجازی از انجمن انصار الحجه شهر مشهد و با هدف حمایت و سرپرستی ایتام مستمند در شهر همدان،زمینه بوجود آمدن موسسه دارالایتام مهدیه همدان در سال 1349 فراهم گشت.این موسسه با همراهی تعدادی از متدینین و معتمدین بویژه شهید محراب حضرت آیت اله مدنی بعنوان هیئت موسس و همچنین هدایت های معنوی ایشان در سال 1351 تاسیس شد.

 

 

 

 

کد خبر 1217651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha