۱۰۰ خیّر، حامی ایتام مرکز نیکوکاری محسنین هستند

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: در طرح فرزند معنوی (حمایت از ایتام) ۱۰۰ خیّر شیروانی، حامی ایتام مرکز نیکوکاری محسنین این شهرستان هستند.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: 100 خیّر شیروانی حامی 321 نفر از ایتام مرکز نیکوکاری محسنین شهرستان هستند که از ابتدای امسال تاکنون 65 میلیون ریال به ایتام تحت پوشش این مرکز کمک کردند.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان خاطرنشان کرد: طی یکماه اخیر در این مرکز، یک میلیارد و 600 میلیون ریال کمک نقدی، غیرنقدی، خدمات و طرح فرزند معنوی (حمایت از ایتام) از سوی خیرین شهرستان جمع آوری و جهت کمک به افراد تحت پوشش هزینه شده است.

 

حشمتی عنوان کرد: کمک های نقدی این مرکز بابت کمک موردی به مبلغ 65 میلیون ریال، کمک های غیرنقدی شامل کالا، توزیع 120 بسته معیشتی ویژه محرم، 120 بسته گوشت قرمز، 400 پُرس غذای گرم، لوازم منزل و پوشاک مجموعا به مبلغ یک میلیارد و 480 میلیون ریال بوده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین کمک های خدماتی شامل معرفی پنج نفر جهت ویزیت به پزشک به مبلغ چهار میلیون و 300 هزار ریال و طرح فرزند معنوی (حمایت از ایتام) به مبلغ 65 میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی اضافه کرد: این کمک ها به مناسبت های مختلف همچنان ادامه دارد که ضمن تشکر از کمک و همراهی خیرین با توجه به فرا رسیدن بازگشایی مدارس پذیرای دستان پرمهر و کمک های مردمی و خیرین جهت خرید پوشاک، لوازم التحریر و غیره برای دانش آموزان نیازمند هستیم.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان بیان کرد: در حال حاضر بیش از هزار و 300 خانواده نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین شیروان هستند که به صورت ماهیانه کمک هایی را از مرکز دریافت می کنند.

 

 

 

کد خبر 1217704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha