انتقال ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است

رشیدی گفت: پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان وظیفه خطیر همگانی به ویژه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محسن رشیدی» در سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ و همیشگی برای ملت ایران است.

 

وی افزود: وظیفه امروز مردم و مسئولان، زنده نگهداشتن راه شهیدان و  بزرگمردان دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن رشادت‌ها و مردانگی رزمندگان به نسل امروز و جوانان ایران اسلامی است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان وظیفه خطیر همگانی به ویژه مسئولان است.

 

رشیدی افزود: رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس از مهمترین برنامه های ششمین روز از هفته دفاع مقدس است.

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز مردم و مسئولان، زنده نگهداشتن راه شهیدان و  بزرگمردان دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن رشادت‌ها و مردانگی رزمندگان به نسل امروز و جوانان ایران اسلامی است.

 

رشیدی در ادامه به برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در استان لرستان اشاره کرد و افزود: در روز ۳۱ شهریور اجرای رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و رژه موتوری در شهرستان‌ها برگزار می شود.

 

وی افزود: غبار روبی و عطرافشانی  گلزار مطهر شهدا در کلیه شهرستان‌های استان، دیدار با  نماینده ولی فقیه در مرکز استان و کلیه‌ی شهرستان‌های استان نواختن زنگ مقاومت  دوم مهر ماه  اجرا خواهد شد.

 

رشیدی با بیان اینکه در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس از خانواده های معزز شهدا  دیدار به عمل خواهد آمد، ادامه داد: کلیه نیروهای مسلح  و کارکنان دستگاه‌های دولتی در مراسم عزاداری رحلات پیامبر(ص) و نشست روشنگری( جهاد تبیین) شرکت می‌کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تجلیل از سربازان نیروهای مسلح ، برگزاری کار گاه آموزشی پدافند غیر عامل را از جمله برنامه‌های چهارم مهر ماه در لرستان برشمرد و افزود: رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس از مهمترین برنامه های ششمین روز از هفته دفاع مقدس است.

 

رشیدی ادامه داد: دیدار و سر کشی از خانواده جانبازان، آزادگان و ایثارگران و تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس و تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از مهمترین  برنامه‌های سه شنبه ۵ مهر ماه است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: همایش تجلیل از سران ایلات و عشایر، همایش بانوان انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ۳۶ محله آسیب پذیر استان لرستان در ۶ مهر ماه بر گزار می‌شود.

کد خبر 1217730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha