ویژه برنامه های سالروز شهادت امام رضاعلیه السلام در کرمان/ خدمات ارائه شده باید مروج فرهنگ رضوی باشد

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان ضمن اعلام برنامه های سالروز شهادت امام رضا علیه السلام اعلام کرد: خدمات ارائه شده در کانون های خدمت باید مروج فرهنگ رضوی باشد تا مشکلات جامعه را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سعید کاظمی پور، چهارشنبه(۳۰ شهریور) در نشست خبری در خصوص برنامه های ایام شهادت امام رضاعلیه السلام از برگزاری مراسم ویژه ای در سالروز شهادت آن امام همام خبر داد.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان افزود: این مراسم با تجمع خادمیاران رضوی در بیت الزهرا(موقوفه شهید سلیمانی) آغاز و به صورت پیاده روی به سمت حسینیه ثارالله ادامه می یابد و در نهایت، مراسم عزاداری در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

 

 

 

وی افزود: عصر همان روز نیز مراسم غبارروبی مزار خادم الرضا علیه السلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا و با حضور خادمیاران رضوی انجام می شود.

 

 

 

کاظمی پور گفت: علاوه بر این، رواق های خدمت رضوی از پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه تا دوشنبه آینده چهارم مهرماه با همکاری شهرداری در میدان شورا فعال می شوند و همه روزه دو ساعت قبل از اذان مغرب خدمات دهی می کنند.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: از پنج سال قبل با فعال شدن کانون های محله ای و تخصصی، سرفصلی در خدمت رسانی به مردم با عنوان خادمیاری امام رضا علیه السلام باز شده و جمع کثیری خدمتگزار مردم محله و شهر و روستای خود هستند.

 

 

 

کاظمی پور از ۱۹ عرصه خدمت تخصصی خبر داد و با بیان اینکه در بسیاری از شهرهای استان شاهد فعالیت شاخص و نمادین خادمیاران هستیم؛ گفت: تاکید ما این است این خدمات باید مروج فرهنگ رضوی باشد زیرا در این صورت بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند لذارسانه ها کمک بدهند تا این فرهنگ گسترش پیدا کند.

 

 

 

وی انعقاد تفاهم نامه با برخی دستگاه ها، فعال بودن سامانه سلامت ارجاع بیماران، تاکید بر همکاری با خیریه های درمانی و....را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: در برخی کانون های خدمت رضوی با ارگان ها و نهادهای مختلف به امضای تفاهم نامه رسیدیم تا خدمات بهتری ارائه بدهیم.

 

 


 

کاظمی پور در همین رابطه از تفاهم نامه با آموزش و پرورش خبر داد تا با استفاده از ظرفیت معلمین خادمیار در ساعات خارج از فعالیت مدارس، نسبت به رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان اقدام شود.

 

 

 

 

گفتنی است؛ شعار محوری دهه پایانی صفر امسال "همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، جهاد عالمانه" است.

کد خبر 1217735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha