حفظ کرامت انسانی در برخورد با دانشجویان از اولویت های دانشگاه پیام نور استان فارس است

جاجرمی زاده گفت: حفظ کرامت انسانی در برخورد با دانشجویان از اولویت های دانشگاه پیام نور استان فارس است زیرا احترام به جوانان زمینه تقویت علم و دانش را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «محسن جاجرمی زاده»، امروز (چهارشنبه 30 شهریور) در نشست صمیمانه با کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شیراز که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور امسال پس از چند سال به صورت حضوری فعالیت می کند و خدمات آموزشی و فرهنگی مطلوبی به جامعه علمی و دانشجویان این دانشگاه در سال جدید ارائه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: با وجود توطئه های 40 ساله استکبار و تحریم های ظالمانه، کشور اسلامی ما با شتاب در حال توسعه و پیشرفت است و امیدواریم عقب ماندگی های گذشته را جبران کرده و سریع تر از محدودیت ها خارج شویم.

وی اضافه کرد: حفظ کرامت انسانی در برخورد با دانشجویان از اولویت های این دانشگاه است زیرا احترام به جوانان زمینه تقویت علم و دانش را فراهم می کند.

جاجرمی زاده تاکید کرد: مطالبه گری از خصوصیات نسل جوان است و تلاش برای حرکت سازنده در مسیر توسعه کشور برای افزایش رشد اقتصادی در صدر برنامه های مسئولان باید قرار گیرد.

حجت الاسلام «حافظ ثابت»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور فارس هم در این نشست با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین گفت: باید شیوه حسینی در زندگی در پیش بگیریم و در انجام وظایف و مسئولیت ها کم کاری نکنیم و مراقب باشیم ذهن ما تحت تاثیر رسانه های دشمن قرار نگیرد و باید به دنبال بصیرت افزایی باشیم.

کد خبر 1217738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha