لزوم تسریع در اجرای پروژه چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک

فرماندار ویژه دهلران خواستار تسریع پیمانکار در اجرای پروژه چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در نشست شورای ترافیک شهرستان دهلران، اظهار کرد: در شهرستان اقدامات خوبی در حوزه راه ها انجام و در  دست اقدام است که در این راستا پیگیری های مدیریت ارشد استان قابل تقدیر است.

 

وی به پروژه چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک اشاره و خواستار تسریع در اجرای پروژه و تزریق اعتبار به آن شد و گفت: قطعاتی که در دست مناقصه هستند در این مسیر تسریع شوند و اقداماتی هم در مسیر دهلران به مهران انجام و در دست اقدام است که باز باید تسریع و تزریق اعتبار شود.

 

فرماندار ویژه دهلران به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات اربعین در استان اشاره و یادآور شد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راه ها و نصب نیوجرسی برای جداسازی مسیرهای تردد و تعریض  جاده ها و خط کشی جاده ها و دو بانده کردن و حذف نقاط حادثه خیز نقش موثری در این مهم داشتند.

 

صادقی بر ضرورت توجه به روان سازی ترافیک در شهرستان تاکید و گفت: با برنامه ریزی این مهم مد نظر باشد و با توجه به بازگشایی مدارس کنترل ترافیک در روز بازگشایی و همچنین طول سال مد نظر باشد.

 

وی بر ضرورت جمع آوری دست فروشان از خیابان اصلی شهر تاکید و  خاطرنشان کرد: شهرداری متولی این کار است و راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

کد خبر 1217808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha