فعالیت ورزشی اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) ادامه دارد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: فعالیت ورزشی اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) به منظور اجرای طرح های غنی سازی اوقات فراغت ادامه دارد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت ورزشی اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) به منظور اجرای طرح های غنی سازی اوقات فراغت ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: هم اکنون سالن ورزشی فوتسال برای استفاده اعضای کانون تدارک دیده ایم و فعالیت های ورزشی این کانون برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: فعالیت های ورزشی موجب جذب نوجوانان و جوانان به سایر برنامه های فرهنگی و دینی شود و توانسته ایم نیازهای رفاهی اعضای کانون را در این زمینه تامین کنیم.

 

هاتفی پور یادآور شد: البته این فعالیت های ورزشی زمینه رشد و نشاط اعضای کانون را نیز فراهم کرده و تلاش می کنیم تا شرایط تداوم برنامه های ورزشی در کنار سایر فعالیت ها قرار بگیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) بیان کرد: ترغیب برای گرایش به ورزش حرفه ای نیز از دیگر رویکردهای هست که با تشویق ورزشکاران در این کانون فراهم شده است.

 

هاتفی پور ادامه داد: اگر می خواهیم جامعه سالم از هر لحاظ داشته باشیم باید در کنار فعالیت های فرهنگی به برنامه های ورزشی نوجوانان و جوانان نیز دقت بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 1217820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha