دفع حمله آشوبگران به مسجد حضرت موسی‌بن جعفر(ع) توسط نیروهای بسیج

حجت‌الاسلام دوست‌محمدی با اشاره به حمله اغتشاشگران در روزهای اخیر به برخی مساجد، گفت: حمله آشوبگران به مسجد حضرت موسی‌بن‌جعفر(ع) با حضور به موقع نیروهای بسیج دفع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «هادی دوست‌محمدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه استکبار جهانی و عوامل آن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: درگذشت تاسف بار مرحومه مهسا امینی موجب تاثر همه ما شده است اما دشمنان انقلاب اسلامی از درگذشت این بانو نیز  بهانه ای برای ایجاد اغتشاش استفاده کرده اند.

 

امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید کبکانیان) در ادامه با بیان اینکه جمعی از اغتشاشگران در جریان ناآرامی ها به مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) حمله کردند، گفت: در حالی که این آشوبگران قصد بالا رفتن از در مسجد را داشتند و حتی چند تن از آنها در حال کندن و به پایین انداختن پرچم های نصب شده در اطراف مسجد بودند، نیروهای بسیج به مقابله با آنان پرداختند.

 

وی اضافه کرد: خادمان و اعضای پایگاه بسیج مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) و نیروهای بسیجی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) با حضور به موقع خود به مقابله با اقدام ضد دینی و ضد انسانی این آشوبگران پرداختند و این اغتشاشگران با مشاهده نیروهای بسیج فرار کردند.

 

دوست محمدی گفت: الحمدالله آسیبی به مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) نرسیده است، هرچند یکی از اعضای هیئت امنای مسجد را ضرب و شتم کردند که الحمدالله حال عمومی ایشان خوب است و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

کد خبر 1217850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha