جهاد تبیین وظیفه همه مسئولان است

ایمانی گفت: دغدغه های رهبری از جمله جهاد تبیین وظیفه سنگین همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی امروز (30 شهریور) در جلسه همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت با بیان اینکه آنچه امروز بعد از 43 سال به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است از جریان مقاومت های هشت سال دفاع مقدس است، افزود: در این مسیر ایثارگری ها و خون دلها خورده شده است و باید این روزها را گرامی داشت.

 

فرماندار خوسف تصریح کرد: شهدا هیچ وقت به فکر منافع خوشان نبوده‌اند و امام راحل هم زمانی که حرکت انقلابی خود را شروع کرد به اهداف والا و نجات بشریت می اندیشید.

 

وی با بیان اینکه اعتقاد قلبی امام خمینی(ره) سبب شد در این راه هیچ شکی نداشته باشد و او را از مسیر دلسرد نکرد، ادامه داد: حتی موفقیت‌های متوالی هم امام را مغرور نکرد لذا به برکت وجود امام راحل، انقلاب مقدس اسلامی با داشتن هدف‌های والا و روحیه اخلاص به ثمر نشست.

 

وی گفت: نکته حیاتی این است که راه حق همیشه با فراز و فرودها و دشمنی هایی همراه است زمانی که انقلاب استکبار زمان را به زانو انداخت و منابع آنها را محدود کرد دشمن از تلاش های شبانه روزی خود دست بر نمی دارد تا به منافع خودش برسند.

 

ایمانی تصریح کرد: آنچه وظیفه سنگین همه مسئولان است برطرف کردن دغدغه های رهبری از جمله جهاد تبیین است، باید در جامعه آنچه که بر سر ما گذشته است را با تمام وجود تبیین کنیم، اگر پیشرفت ها و دستاوردها برای نسل نوین تبیین و بیان نشود، از نعمت انقلاب آگاه نخواهند شد.

 

وی ادامه داد: دشمن تنها تهدیدهای نظامی ندارد بلکه دشمن از ظرفیت فضای مجازی استفاده می کند؛ جنگ امروز به تعبیر رهبری شبیخون فرهنگی است که وظیفه جهاد تبیین را بیشتر کرده است.

 

کد خبر 1217858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha