اقتصاد در دستان دولتی ها/ عدم تحقق اهداف برنامه ششم در بخش تعاون

حسینی با بیان اینکه متاسفانه برخی از دولتی ها دوست دارند که اقتصاد را خودشان بچرخانند، گفت: متاسفانه سند چشم انداز بخش تعاون در حال خاک خوردن است و تعاون در توسعه ششم به اهدافش نرسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا حسینی ظهر امروز (۳۰ شهریور) در اولین همایش تعاون و رسانه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مطالبه گری کار سخت و شیرینی است.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرنگاری جز مشاغل سخت است، افزود: اما متاسفانه در جایگاه این مشاغل قرار نگرفته است.

 

وی با اشاره به ظرفیت های بخش تعاون گفت: شاهد یک مظلومیت و عدم تحقق اهداف در برنامه توسعه ششم در بخش تعاون طی چند سال اخیر بودیم و اهداف مورد نظر محقق نشد.

 

حسینی در خصوص سند چشم انداز بخش تعاون عنوان کرد: با اینکه دولت سیزدهم توجه خوبی به بخش تعاون و کارگری داشته است اما این سند هنور در حال خاک خوردن است و دولت سیزدهم در این زمینه ابلاغاتی داشته است.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه برخی از دولتی ها دوست دارند که اقتصاد را خودشان بچرخانند و تمایلی به بخش خصوصی ندارند در حالی که گرایش اجتماعی جهت اجرای برنامه های بخش تعاون وجود دارد.


حسینی با تاکید بر همکاری رسانه ها در خصوص توسعه تعاون و جذب سرمایه گذاران عنوان کرد: کوتاهی برخی افراد نمی تواند دلیلی برای حمله به بخش تعاون باشد و رسانه ها کمک کنند تا بتوانیم تعاون را تبیین کنیم.

 

رئیس اتاق تعاون در پایان گفت: دولت سیزدهم به بخش تعاون اعتقاد دارد و امیدواریم از شرایط فعلی برای توسعه بخش تعاون بهترین استفاده را ببریم.

 

 

کد خبر 1217888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha