زنگ آغاز سال تحصیلی پیش ‌دبستانی‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری به صدا درآمد

آیین نمادین جشن غنچه‌ها همزمان با سراسر کشور صبح امروز در پیش‌دبستانی سیب‌های سرخ شهرکرد در چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «افشین امیریان» امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در آیین جشن غنچه‌ها که صبح همزمان با سراسر کشور و با حضور جمعی از مسئولین استانی و بازرسان وزارتی در پیش‌ دبستانی سیب‌ های سرخ شهرکرد برگزار شد، با خیرمقدم به حاضران، یاد و خاطره‌ شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

 

مدیرکل آموزش ‌و ‌پرورش چهارمحال‌وبختیاری در این آیین گفت: از امروز ۱۹ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۸۵۰ مرکز پیش‌دبستانی تحصیل علم و فرهنگ را آغاز می‌کنند.

 

وی افزود: مراکز پیش‌ دبستانی و مهدهای کودک به طور رسمی زیر نظر آموزش ‌و ‌پرورش فعالیت می‌کنند و موظف به رعایت سرفصل‌های تربیتی و آموزشی تعیین شده از طرف سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: معتقدیم هرقدر به کیفیت تعلیم و تربیت در مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی بپردازیم، نتیجه آن را در دوره ابتدایی و متوسطه برداشت خواهیم کرد.

 

امیریان همچنین به کمرنگ شدن شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمرنگ شدن شیوع ویروس کرونا شاهد پررنگ شدن فعالیت ‌های آموزشی و تربیتی در سطح مدارس و مراکز آموزشی کشور شویم.

 

براساس این گزارش در ادامه «محسن حسین میرزایی» با تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان استان و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، به تشریح وقایع دوران دفاع مقدس به زبان کودکانه برای نوآموزان پرداخت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار چهارمحال‌ و بختیاری همچنین دختران نوآموز را به تلاش در تحصیل علم و رعایت حجاب تشویق کرد.

 

کد خبر 1217892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha