دستگاه های اجرایی مازندران برای برگزاری باشکوه کنگره بین المللی غدیر به خط شوند

حسینی پور برلزوم فعال تر شدن دبیرخانه کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان تاکید کرد و گفت:تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با دبیرخانه این کنگره به ریاست نماینده ولی فقیه درمازندران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «سیدمحمود حسینی پور» امروز (۳۰شهریور) در نشست هماهنگی برگزاری نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان با بیان اینکه ثبت نام روز مازندران در روزشمار تقویم جمهوری اسلامی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام ارزشمندی است،‌ اظهار کرد: تشکیل حکومت علویان در استان مازندران یادگار گذشتگان و پیشینیان این استان است و باید برای حفظ این جایگاه و تقویت ارزش های اسلامی و پیشینه دینی در این خطه از شمال کشور تلاش کنیم.

 

استاندار مازندران ضمن تحسین عملکرد دبیرخانه نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان افزود: باید شأن و جایگاه امام علی(ع) صاحب نهج البلاغه در تمامی ابعاد برگزاری این کنگره حفظ شود.

 

حسینی پور برلزوم فعال تر شدن دبیرخانه این کنگره در مرکز استان تاکید کرد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران،‌مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دیگر دستگاهی فرهنگی استان باید به کمک این دبیرخانه بشتابند،‌ادامه داد: زمان ما برای اجرای این کنگره محدود است و باید کمیته های پشتیبانی و فرهنگی ذیل دبیرخانه این کنگره فعال تر شوند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری درست این کنگره لازم و ضروری است و تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با دبیرخانه نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان هستند، افزود: برگزاری درست این کنگره می تواند معرف جایگاه دینی و فرهنگی استان در عرصه بین الملل باشد.

 

 

کد خبر 1217894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha