آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس دزفول برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان ایثار و دفاع مقدس دزفول با حضور مسئولان همزمان با سراسر کشور در دزفول برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان علی فرهمندپور ظهر امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس دزفول که در سالن اجتماعات موزه فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد : فیلم سینمایی «شهر ایستاده» در هفته دفاع مقدس طی ۱۰ روز به صورت عمومی در شهرستان اکران می‌شود.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه این فیلم در جشنواره عمار شرکت داده می‌شود افزود: این فیلم که مقاومت و پایداری مردم شهرستان دزفول در طول دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد برخی از صحنه‌های بمباران‌های دزفول را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به رشادت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای سرشار از رشادت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری انسان‌هایی است که هشت سال در جبهه و پشت جبهه از ایران اسلامی دفاع کردند که باید این گنجینه به برای نسل‌های جدید به عنوان الگو قرار داده شود.

 

فرهمندپور اضافه کرد: امروز جوانان آزاده در سراسر جهان با الگوبرداری از دفاع مقدس دزفول محور مقاومت را در منطقه در مقابل استعمار و استکبار شکل داده‌اند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تحریف دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن می‌خواهد روحیه شهادت و ایثار را در جامعه کمرنگ کند لذا به این منظور باید دفاع مقدس به خوبی به نسلهای فعلی منتقل شود.

 

کد خبر 1217911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha