نیروهای مسلح در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و حدود و ثغور آن با کسی شوخی ندارد

امیر غلامعلیان با بیان اینکه سطح آمادگی نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با اول انقلاب و دوران دفاع مقدس نیست؛ گفت: به دشمنان نصیحت می کنیم دیگر آن خطای راهبردی را مرتکب نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، امیر غلامعلیان، پنجشنبه(۳۱ شهریور) در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ علیه ایران گفت: اتخاد راهبردهای هوشمندانه توسط نیروهای مسلح ما افتخار ابدی را نثار نظام کرد.

 

 

 

 

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور افزود: علیرغم حمایت گسترده هشت ساله دنیا از رژیم بعث اما وجبی از خاک ایران به اشغال دشمن درنیامد و این سند پر افتخار دفاع مقدس است.

 

 

 

وی ادامه داد: اگر دشمن در سال ۵۹ دچار خطای محاسباتی شد و با پشتیبانی بلوک شرق و غرب تهاجمی گسترده علیه نظام انجام داد امروز به آنان نصیحت می کنیم دیگر این خطای راهبردی را مرتکب نشوند.

 

 

 

امیر غلامعلیان تصریح کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح ایران به هیچ عنوان با آمادگی دوران انقلاب و دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و این آمادگی نیروهای مسلح به قدری است که بی ادعا در کسری از زمان هر کجا تهدیدی مترتب بر نظام باشد ما در منطقه تهدید وارد شده و آن را سرکوب می کنیم و سالم به آشیانه های خود برخواهیم گشت.

 

 

 

وی این سطح از آمادگی را مایه افتخار نظام دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح امروز بازوان قدرتمند ولایت و در خدمت نظام و در کنار مردم و تفسیر آیه " اشداءعلی الکفار رحماء بینهم" هستند.

 

 


 

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور تصریح کرد: ما در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و حدود و ثغور آن با احدی شوخی نداریم و در کنار مردم هستیم و افتخار نوکری مردم را داریم.

کد خبر 1217939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha