۵ محله در حوزه فعالیت ستاد بازآفرینی شهری قرار دارد

شهردار شیروان گفت: ۵ محله مشمول طرح های ستاد بازآفرینی شهری با هدف ساماندهی، بهسازی و احیاء بافت های فرسوده در شهر شیروان قرار گرفته است.

«عین الله احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان عنوان کرد: از مجموع هزار و 400 هکتار مساحت شهر شیروان، 30 درصد مساحت کل شهر معابر است که از این معابر به متراژ 110 هزار و 530 مترمربع خاکی و آسفالت مضمحل دارد که جهت آسفالت این معابر در سطح شهر نیاز به هزار و 139 تُن قیر می باشد که لازم است نسبت به تامین قیر رایگان اقدامات لازم صورت گیرد.

 

شهردار شیروان اظهارکرد: با هماهنگی نماینده معاونت عمرانی استاندار، 603 تُن قیر رایگان جهت آسفالت بافت فرسوده و در راستای درخواست ها و رفاه حال ساکنان شهرک بسیجیان شیروان اختصاص یافت.

 

احمدی خاطرنشان کرد: شهر شیروان با مساحت هزار و 400 هکتار دارای پنج محله بازآفرینی به مساحت 310 هکتار با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر است که اکثر معابر آن خاکی است.

 

وی تصریح کرد: ضمن بررسی صورت گرفته، 53 معبر به مساحت 68 هزار مترمربع نیاز به  603 تُن قیر 60 در 70 و 68 تُن قیر MC از سهمیه قیر رایگان دارد که پیگیری شده تا جهت رفاه حال شهروندان دستورات لازم صورت گیرد تا نسبت به تامین قیر مورد نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

 

شهردار شیروان اضافه کرد: اراضی شرکت تعاونی بسیجیان با 64 هکتار وسعت در سال 88 به محدوده خدماتی الحاق و برابر تعهدات، قسمتی از آماده سازی توسط تعاونی انجام و الباقی که شامل اجرای کانال سرپوشیده هدایت آب های سطحی، جدول گذاری و زیرسازی، آسفالت، پیاده روسازی، فضای سبز و غیره است، تاکنون باقی مانده است.

 

کد خبر 1217947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha