ضرورت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به تلاش رسانه های معاند برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی شامگاه دیروز در آیین رونمایی از اثر محمدرضا توابی، مبدع هنر تخشیب با عنوان قیامت دنیا با اشاره به اقدامات خیرخواهانه در موسسه خیریه مهرانه زنجان اظهار کرد: این مجوعه بزرگ به همت خیرین و بزرگان شهر ما ایجاد شده و مصداق کار خیری است که در نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس از این ایام به عنوان فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های انقلاب یاد کرد و گفت: امپراطور رسانه‌ای با چیزی که وجود ندارد توانسته بر افکار دنیا غلبه کند که امیدوارم به همت هنرمندان در این حوزه کاری کنیم و بتوانیم آنچه که فراموش شده را به نسل جدید نشان دهیم.

 

وی تصریح کرد: محمدرضا توابی هنر جدیدی به نام تخشیب پایه‌گذاری کرده‌ و کارهای بزرگی انجام دادند که به عنوان خادمان فرهنگ و هنر توانستیم ذره‌ای از آن را نشان دهیم.

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در سخنانی بر ضرورت قدردانی از سرمایه های بزرگی که در فرهنگ ایرانی اسلامی وجود دارد تاکید کرد و گفت: دلتنگی انسان موجب پدید آمدن هنر شده است و هنرمند در این زمینه رسالت سنگینی دارد.

 

حسین نجفی به جایگاه هنر در نزد ایرانیان اشاره کرد و گفت: ما ملت عاشقی هستیم برای همین شعر در میان ایرانیان جاری است. هنرمند می‌خواهد چیزی را به ما نشان دهد و از موضوعی سخن می‌گوید و این فراخواندن باید ارزش شنیدن نیز داشته باشد.

کد خبر 1217980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha