رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

همزمان با سراسر کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،  امروز پنج شنبه (۳۱ شهریور) مراسم رژه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار ، فرماندهان نظامی، انتظامی استان و مردم استان برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم سلیمان طاهری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، گفت: دوران دفاع مقدس دستاوردهای زیادی برای کشور به همراه داشت که از جمله این دستاوردها می توان به تقویت حس خودباوری، اتحاد و همبستگی اشاره کرد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور، خاطر نشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با حضور همه جانبه خود توانستند ماشین جنگی رژیم بعث را در روزهای نخست متوقف کنند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره ملتی صلح طلب و صلح جو بوده و خواهد بود و با هیچ کشوری قصد درگیری ندارد اما اگر کسی به خاک ایران اسلامی دست درازی کند پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

 

 

طاهری اظهار کرد: دفاع مقدس درس‌های بزرگی به ملت ایران آموخت زیرا قدرت‌های شرق و غرب عالم با یکدیگر متحد شدند اما نتوانستند کاری در مقابل جمهوری اسلامی ایران از پیش ببرند و ملت ایران در مقابل دشمنان محکم ایستادگی کرد.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت: ارتش در زمان جنگ برای به عقب‌راندن ماشین جنگی دشمن وارد عمل می‌شودو در زمان صلح هم با اقتدار در عرصه مردمیاری و مواقع بحرانی همچون سیل و زلزله نقش‌آفرینی می‌کند.

 

کد خبر 1218045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha