رژه نیروهای مسلح در بندر آستارا برگزار شد

در نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس مراسم رژه نیروی‌های در خیابان‌های بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، امروز(پنجشنبه، ۳۱ شهریور) مراسم رژه نیروهای مسلح از مقابله سپاه ناحیه آستارا آغاز و در بلوار بسیج، خیابان مطهری، خیابان فارابی، خیابان شهید نادر حاجی‌عباسی، خیابان امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

در این آیین باشکوه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه ناحیه آستارا با انجام رژه توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

 

کادر و سربازان انتظامی، مرزبانی، سپاه پاسداران و بسیجیان از جمله نیروهایی بودند که در این آیین با انجام رژه، اقتدار و صلابت خود را در معرض دید شهروندان قرار دادند.

 

رژه موتورسواران بسیجی و یگان خودرویی سپاه، نیروی انتظامی و هنگ مرزی از دیگر جلوه‌های غرورآفرین رژه نیروهای مسلح در بندر آستارا بود.

 

جمعی از خانوداه های معظم شهدا و خانواده نیروهای مسلح، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور پیدا کردند تا یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی بدارند.

 

این رژه موتوری و خودرویی با عبور از خیابان‌های اصلی شهر بندر آستارا با شکوه خاصی برگزار شد و یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر شهرستان در این دوران گرامی داشته شد.

 

گفتنی است، پس از پایان رژه نیروهای مسلح، شرکت کنندگان در رژه، مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور در مزار شهدای والامقام این شهرستان، ضمن تجدید بیعت با لاله‌های آسمانی، مزار آنان را گلباران و عطرافشانی کردند.

کد خبر 1218050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha