بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس اولی‌ در تالش راهی مدرسه شدند

با برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس تالش ۲ هزار و ۶۷۳ دانش‌آموز کلاس اولی در این شهرستان راهی مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیین جشن شکوفه‌ها امروز(پنج‌شنبه، ۳۱ شهریور) ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی با حضور کلاس اولی‌ها، مسئولان آموزش و پرورش، فرهنگیان، معلمان، اولیاء در مدارس مختلف شهرستان تالش برگزار شد.

 

در این مراسم که در ۱۹۸ مدرسه تالش برگزار شد، ۲ هزار و ۶۷۳ دانش‌آموز کلاس اولی همزمان با سراسر کشور آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفته و وارد کلاس‌های تعلیم و تربیت شدند.

 

زنگ شکوفه‌ها همه ساله همزمان با سراسر کشور زودتر از آغاز سال تحصیلی در واحدهای آموزشی با هدف آشنایی کلاس اولی‌ها با فضای کسب علم و دانش و معلمان‌شان به صدا درمی‌آید.

 

 «سید مرتضی مختاری» در حاشیه آیین زنگ شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس تالش به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش تالش افزود: امیدواریم دانش‌آموزان با پشتکار و تلاش خود برای توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

 

وی با بیان‌اینکه نیروی انسانی محور توسعه است، تصریح‌کرد: انتظار از معلمان این است فرزندانی را تربیت کنند که سکان‌داران و آینده‌سازان خوبی برای کشور باشند.

 

مختاری گفت: تمام مدارس شهرستان تالش آماده حضور دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید است و  آموزش‌ها به صورت حضوری و تمام وقت است.

 

مدیر آموزش و پرورش تالش با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱، ۲ هزار و ۶۷۳ دانش‌آموز کلاس اولی راهی مدرسه شدند، خاطرنشان‌کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۳۱۱ دختر و یک‌هزار و ۳۶۲ پسر هستند.

کد خبر 1218055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha