دستاوردهای دفاع مقدس را به طور شایسته به نسل جدید منتقل کنیم

امیر بیدادی دفاع مقدس را نماد اقتدار و افتخار ملت ایران دانست و گفت: باید بتوانیم دستاوردهای دفاع مقدس را به طور شایسته به نسل جدید منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، امیر حمزه بیدادی، امروز پنج‌شنبه (۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز اظهار کرد: دفاع مقدس برای ملت ما نماد اقتدار و افتخار است چرا که ما در هشت سال جنگ تحمیلی، حماسه آفریده‌ایم و امروز می‌توانیم به آن تکیه کنیم.

 

فرمانده ارشد قرارگاه منطقه‌ای ارتش در منطقه جنوب غرب کشور افزود: باید با بهره‌گیری از این گنجینه تمام نشدنی، نسل‌های بعدی خود را به گونه‌ای تربیت کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری، در آینده نیز، ایرانی آباد، آزاد و سرافراز داشته باشیم.

 

وی، دفاع مقدس را حاصل حماسه‌آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: در مکتب دفاع مقدس انسان‌هایی پرورش یافتند که امروز به عنوان یک الگوی مناسب برای نسل جدید معرفی می‌شوند.

 

امیر بیدادی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین و بی‌نظیرترین مقاطع تاریخی ایران اسلامی است اضافه کرد: از افتخارات ما این است که در این دوران حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

 

وی اذعان کرد: در سایه فرهنگ غنی دفاع مقدس و الگوگیری از شهیدان والامقام نیروهای مسلح، با بصیرت و آمادگی در رکاب فرماندهی معظم کل قوا آماده جانفشانی و دفاع از کشور هستیم که یک وظیفه و تکلیف برای همه ما است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور ابراز امیدواری کرد: بتوانیم دستاوردهای دفاع مقدس را به طور شایسته به نسل جدید منتقل کنیم تا شاهد ایرانی آباد، آزاد و مستقل و به دور از هرگونه مشکلات باشیم.

 

وی یاد آور شد: در دفاع مقدس ابرقدرت‌های جهان با حمایت رژیم بعث، جنگی نابرابر را علیه ملت ایران ترتیب دادند اما ملت ما در کنار نیروهای مسلح و در سایه رهبری‌های کم‌نظیر امام (ره)، مقتدرانه به آنها درسی داد تا دیگر هیچ گاه چشم طمع به این آب و خاک نداشته باشند.

 

کد خبر 1218061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha