زیرساخت های نمایندگی های شبستان  برای تقویت جبهه فرهنگی استان ها تکمیل می شود

برزگر گفت: خبرگزاری شبستان متعلق به نیروهای خوشنام، با سابقه و فعال در این رسانه است و تلاش داریم در کنار سایر همکاران برای فراهم شدن زیرساخت های مورد نیاز جهت تقویت شبستان بعنوان رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه شاهد توفیقاتی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، جعفر برزگر، امروز(۳۱شهریور) در حاشیه سفر به استان مازندران، با همراهی حسین شاه پری، بازرس و مسئول پیگیری های ویژه استاندار و سید سعید حسینی نژاد، معاون دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از دفتر نمایندگی مازندران با سودابه احمدپور ملکشاه، مدیر این رسانه در دیار علویان گفتگو کرد.

 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری شبستان در این دیدار ضمن تحسین عملکرد دفتر نمایندگی مازندران در حوزه اطلاع رسانی و خبر و همچنین تعامل با ادارات و دستگاه های اجرایی استان به ویژه استانداری، اظهار کرد: شبستان متعلق به نیروهای خوشنام، با سابقه و فعال در این رسانه است و تلاش داریم در کنار سایر همکاران زیرساخت های مورد نیاز برای تقویت شبستان رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه توفیقاتی را شاهد باشیم.

 

برزگر، همچنین ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای همراهی با نمایندگی شبستان در این خطه از شمال کشور، اظهار امیدواری کرد تلاش های این رسانه وزین به رونق حوزه فرهنگ و هنر استان بیانجامد.

 

 

وی وجود نیروی انسانی توانمند و باسابقه در نمایندگی استان های شبستان را فرصتی مغتنم برای تقویت جبهه فرهنگی استان ها دانست و گفت: حرکت مدیران دفاتر نمایندگی شبستان در استان ها و نیروهای حق التحریر و حق التصویر در مسیر تحولی دولت سیزدهم و بیان و تبیین دستاوردهای دولت انقلابی به ویژه در حوزه مسجد و فرهنگ مورد انتظار است.

 

سودابه احمدپور ملکشاه، مدیر خبرگزاری شبستان در استان مازندران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این رسانه در راستای تحقق ماموریت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مهمترین دغدغه این خبرگزاری را حرکت در راستای ارزش های اسلامی و محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد.

 

به گزارش شبستان، در این دیدار حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،‌ صابر قربانی، مدیر حراست و عیسی مدانلو، رئیس اداره فرهنگی دستگاه فرهنگ و هنر استان نیز حضور بهم رساندند.

کد خبر 1218074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha