مهمانی لاله ها در گلزارهای شهدای اصفهان

مهمانی لاله ها در نخستین روز هفته دفاع مقدس درگلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان برای تجدید میثاق شهدا و‌ آرمان های آنان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، 

هفته دفاع مقدس و حال و هوای هشت سال معنویت و مقاومت در سراسر کشورمان طنین افکنده و در نخستین روز این هفته مردم به مهمانی لاله ها رفتند و با قهرمانان وطن دیدار کردند

مهمانی لاله ها در سراسر استان اصفهان مثل سراسر کشوربا حضور جمعیت زیادی از مردم رقم خورد و در این دیدلر مسئولان با آرمان های ایثارگران تجدید میثاق کردن تا اینکه تجلی از خاطرات آن زمان را در شرایط مدیریتی امروز نشان دهند.

شهدا الگویی ماندگار برای همه مردم‌ در رده و گروه های سنی مختلف هستند و سبک زندگی تعالی بخش در دنیا و آخرت خواهد بود.

مزار ۲۴ هزار شهید استان در مناسبت های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس میزبان جمعیت زیاده از مردم‌است که تجدید میثاق برای همه خواهد بود.

 

مرور خاطرات دفاع مقدس در مهمانی لاله ها

 

یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس در همین میهمانی لاله ها روشن و مرور می شود و چه خاطراتی که برای جانبازان و رزمندگان با همرزمان شهیدشان زنده می شود.

به گفته یادگار دوران دفاع مقدس، مهمانی لاله ها حضور در دوران دفاع مقدس را یادآوری می کند و مروری بر آن دوران خاص می شود.

«مصطفی سجاد« ادامه داد: مهمانی لاله ها حال و هوای معنوی که در بین‌ مردم ایجاد می کند از دیگر آثار حضور در گلستان های شهدا است که باید این فرهنگ را ترویج داد.

وی با بیان اینکه برخی از پدر و مادران شهدا در قید حیات هستند، تصریح کرد: خانواده شهدا هم‌ از این حضور مردم خرسند شده که مردم به یاد آنان بود و راه شهدا ادامه دارد.

 

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینگه خاطره گویی های کوتاه در کنار قبور شهدا و گذر تاریخی در  ذهن دیگر رزمندگان و یادگاران آن دوران اثر بخش است، اذعان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس درس های زیادی را برای ملت ایران و دیگر مردم دنیا داشته و احیا و ترویج آن قادر به دست یابی به اهداف بلند خواهد شد.

گلستان های شهدا میراث ناملموس کشور ایران

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به مهمانی لاله ها در سراسر استان اصفهان همزمان با کشور گفت: غبار روبی و عطرافشانی همراه با برنامه های فرهنگی در گلستان های شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس و دیگر مناسبت های سال فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

«مسعود احمدی نیا« ادامه داد: گلستان های شهدا میراث ناملموس کشور ایران به شمار می روند که هر کدام از این قبور مظهر معنویت و سرمایه ای برای کشورمان هستند.

وی ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا و بررسی و تحلیل زندگی این قشر الگو پردازی برای نسل جوان در جبهه جنگ نرم، جنگ عقاید و شناختی و زندگی فردی خواهد بود.

کد خبر 1218135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha