مردم بصیر و انقلابی آستارا حرکات هنجارشکنانه اخیر در کشور را محکوم کردند

مردم بصیر و انقلابی بندر آستارا با برگزاری راهپیمایی، حرکات هنجارشکنانه اخیر در کشور و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، مردم بصیر و انقلابی غربی‌ترین شهر گیلان همزمان با سراسر کشور و پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی، حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

 

این راهپیمایی در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت عده‌ای فریب خورده به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی برگزار شد.

 

در این راهپیمایی که از چهار راه مصلی تا چهار راه حکیم نظامی بندر آستارا برگزار شد راهپیمایان با سردادن شعارهایی اعتراض خود را علیه آشوب، ناامنی و حرکات هنجارشکن اعلام کردند.

 

مردم بصیر و انقلابی بندر آستارا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی دشمن شکن، بار دیگر بصیرت خود را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن‌مان کشاندند.

 

آستارایی‌هایی همیشه در صحنه و ولایتمدار همچنین در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های مقدس کشورمان و سردادن شعارهایی، توهین و آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط عده‌ای فریب‌خورده را محکوم کردند.

 

مردم بندر مرزی آستارا در پایان این راهپیمایی از مسئولین قضایی و برقرارکنندگان نظم و امنیت در کشور خواستند با افرادی که نظم عمومی را برهم می‌زنند و به مقدسات اسلامی توهین می‌کنند، برخورد قانونی و جدی کنند.

 

 

کد خبر 1218171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha