نیروهای مسلح در دفاع از آرمان های انقلاب تا پای جان ایستاده اند/ جهاد تبیین توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند

مراد بکی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: : باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و این مهم با همت جوانان ایران اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان ، سرتیپ دوم خلبان« پرویز مرادبکی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی همیشه پای کار هستند و به کوردلان اعلام می کنیم که خط قرمزها را زیر پا نگذارند که اگر اقدام و توطئه‌ای انجام دهند، ضربه محکم و بسیار سختی به آن‌ها وارد می‌کنیم.

 

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان افزود: در دوران دفاع مقدس، دشمنان و استکبار جهانی با بهره‌گیری از همه توان و امکانات قصد داشتند انقلاب نوپای ما را از بین ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم مقابله با دشمن قرار داشت، خاطرنشان کرد: دشمن اخلاق را در جنگ رعایت نکرد؛ حمله به مناطق شهری، مدارس، بیمارستان‌ها و حملات شیمیایی به شهرهای ما نقض کامل قوانین بین المللی و حقوق بشر بود.

 

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: در دوران دفاع مقدس اگر با اقتدار با دشمن مقابله نمی کردیم اکنون این ایران بزرگ و عظیم را نداشتیم و پرچم شیعه هم وجود نداشت.

 

وی گفت: دفاع مقدس در کنار این تجربیات به دشمنان نشان داد که اگر در مقابل دین و اسلام باشند، مردم فداکارانه در برابر آن خواهند ایستاد.

 

فرمانده ارشد آجا در استان همدان تصریح کرد: وظیفه ما این است هرچقدر از دفاع مقدس از بُعد زمان فاصله می گیریم، از بُعد معنویت به آن نزدیک شویم.

 

وی  با بیان اینکه دشمن با راه اندازی انواع جنگ‌های تلفیقی تلاش دارد فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن جوانان ما دور کند، گفت: باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و این مهم با همت و خلاقیت جوانان معتقد و خلاق ایران اسلامی انجام می‌شود.

کد خبر 1218174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha