ایران اسلامی به پشتوانه نیروهای نظامی کشوری قدرتمند است

حجت الاسلام حسینی دفاع مقدس را گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: ایران اسلامی امروز کشوری قدرتمند در جهان است که از پشتوانه نیروهای بی نظیری در ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امروز در خطبه های نماز جمعه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: ایران اسلانی با خون شهیدان آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران است، افزود: قدرت امروز ایران اسلامی دستاورد خون شهیدان و وحدت و همدلی ملت است.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: کشورهای بی طرف نیز این قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی را تایید می کنند، از نشانه های قدرت جمهوری اسلامی این است که دشمن جرات شلیک یک گلوله علیه آن را ندارد چون می داند چه پاسخ قاطع و سیلی محکمی دریافت می کند.

وی بیان کرد: این اغتشاشات اولین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود اما هیچ کاری نمی توانند در برابر قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پیش ببرند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: دشمنان تلاش داشتند جلوی این راهپیمایی سیاسی و دینی را بگیرند اما نتوانستند.

امام جمعه بروجرد به پیوستن ایران به سازمان شانگهای بعد از ۲۰ سال اشاره کرد و ادامه داد: ۴۴ درصد جمعیت جهان عضو شانگهای هستند که عضویت ایران اقدام و موفقیتی بزرگ برای کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: رییس جمهور سخنرانی شجاعانه ای در سازمان ملل داشتند و عکس اسوه مقاومت شهید سردار سلیمانی را بالا بردند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید گفت: برای تعلیم و تربیت بهتر آینده سازان کشور، باید ارتباط خوبی بین خانه و مدرسه برقرار شود.

کد خبر 1218178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha