مردم شیراز، اغتشاشات و ساختار شکنی های اخیر را محکوم کردند

مردم شهر شیراز ضمن شرکت در راهپیمایی گسترده، اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تعرض به نیروی انتطامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مردم شهر شیراز، امروز جمعه (1 مهر) پس از اقامه نماز جمعه، ضمن شرکت در راهپیمایی گسترده، اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تعرض به نیروی انتطامی را محکوم کردند.

مردم سومین حرم اهل بیت (ع) همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در این راهپیمایی، علیه آشوب گران فریاد اعتراض سر دادند و در حالی که پیکر شهید مدافع امنیت را بر روی دوش داشتند به محکوم کردن هتک حرمت‌ های اخیر پرداختند.

مردم در میان اعتراضات خود به سر دادن شعارهایی همچون «ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... سر دادند.

شرکت‌ کنندگان در راهپیمایی که جمعیت بسیار زیادی بودند، اقدامات گروه‌ های اغتشاش ‌گر در نقاط مختلف کشور را که امنیت ملی را نشانه گرفته و قصد دارند در زمین دشمن علیه منافع ملی و خشنودی دشمنان فعالیت کنند به شدت محکوم کردند و همچنین به اعلام حمایت خود از برقرار کنندگان نظم و امنیت در کشور پرداختند.

کد خبر 1218180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha