قوه قضائیه با فتنه گران قاطع برخورد کند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: از قوه قضائیه می خواهم با فتنه گران و تمام کسانی که در این ایام مسجد و قرآن کریم را آتش زدند قاطعانه برخورد کند و به اشد مجازات برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۱ مهر ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: دشمن دوباره در حال سنگ اندازی و کارهای کودکان است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(رحمه الله) و رای مردم به جمهوری اسلامی نشان داد مردم اسلام را می خواهند.


وی افزود: مردم ما جان دادند تا اسلام در کشور حکمفرما شود و قانون اسلام بر آنها حکمفرما شود.


فلاحتی خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی ما به آسانی به دست نیامده که با حرکت زالوصفتان خارجی از بین برود.


وی اذعان داشت: آمریکا و صهیونیزم بین الملل، دشمنان اصلی ما هستند دو نوع ابزار رسانه ای و انسانی در اختیار دارند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد: 116 ماهواره تلویزیونی فقط ایران را تحت پوشش قرار داده اند، یعنی نیمی از ماهواره های شایعه پراکن و محتوای مخرب ساز، علیه جمهوری اسلامی برنامه سازی می کنند.


وی یادآور شد: 260 کانال ماهواره ای فارسی زبان درباره جمهوری اسلامی برنامه تولید کرده و رایگان در اختیار مردم ایران قرار می دهند.


فلاحتی اعلام کرد: اینها در کشور خود اگر برنامه سازی کنند تمام هزینه خود را از مردم می گیرند.


وی گفت: باقیمانده های نظام طاغوت، بهایی ها،منافقین و ضربه خوردگان از نظام جمهوری اسلامی ابزار انسانی آمریکا و صهیونیزم بین الملل هستند.


امام جمعه رشت با اشاره به آتش کشیدن مسجد در رشت اظهار کرد: از قوه قضائیه می خواهم تمام کسانی که در این ایام مسجد و قرآن کریم را آتش زدند به اشد مجازات برساند.


وی گفت: از نیروی انتظامی و بسیج تشکر می کنم که در مقابل هنجار شکنان ایستادند.


فلاحتی اظهارکرد: گردانندگان اغتشاشات اخیر گیلانی نیستند، بسیاری از دستگیرشدگان فریب خورده هستند و رهبران آنها از افرار سابقه دار و فاسد هستند.

 

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و شهادت امام حسن( علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام) گفت: خداوند پیامبر را نشانه قیامت قرار داد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) وجود برتر زمین و زمان بود، تصریح کرد: خداوند جان او را گرفت و نشان داد، عالم برتری وجود دارد که همه انسان ها به سمت آن در حال حرکت هستند.


آیت الله فلاحتی اظهار داشت: پیامر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) همیشه به فکر آسایش امت و مردم و سعادت آخرت آنان بود.

 

کد خبر 1218184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha