ملت حسینی ایران اسلامی تا پای جان برای حفظ انقلاب ایستاده است

حجت الاسلام روحانی گفت: ملت حسینی ما تا پای جان برای حفظ انقلاب ایستاده است و این بار هم همانند دیگر فتنه ها شما را سر جای‌تان می‌نشاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه، ۱ مهر) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در این آخرین جمعه ماه صفر و آخرین جمعه از دو ماه عزا بر محمد و آل محمد (ص) هم خودم و هم شما نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت می‌کنم.


امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: در این دو ماه محرم و صفر بهترین فرصت به دست آمد تا با حضور بر مجالس عزاداری بر پیغمبر و آلش(ص) با ریختن اشک بر مصائب اهل بیت (ع) و با حضور در زیر خیمه‌های عزا خودمان را به تقوا نزدیک کنیم.


روحانی با بیان اینکه گریستن بر اهل بیت عصمت و طهارت( علیهم السلام ) ما را به قله رفیع تقوا می‌رساند اذعان کرد: برادران و خواهران و همه کسانی که این خطبه‌ها را گوش می‌دهند رحلت پیامبر اکرم ص و دو فرزندش فرصت خوبی است تا برای کسب تقوای الهی و دوری از هرگونه گناه و معصیت فرصتی تلاش کنند.


وی در ادامه به پیاده‌روی عظیم اربعین اشاره کرد و یادآور شد: همه این حضورمان در این دو ماه و در این چند روز باقی مانده مدیون قطره قطره خون شهدای ما به ویژه رزمندگان و شهدای مدافع حرم و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است. 


امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه دشمن همه امکانات خود را برای به خاک و خون کشیدن اربعین جمع کرده بود تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به رجزخوانی های داعشی ها برای مراسم اربعین فرمودند من اربعین برای زیارت کربلا خواهم بود و وای به حالتان اگر کوچکترین تیری به طرف زوار سید الشهدا(ع) شلیک شود به شرفم و به سیدالشهدا (ع) قسم که لباس رزم به تن کرده و با اجازه رهبرم کاری خواهم کرد که از به دنیا آمدنتان پشیمان شوید.


روحانی ادامه داد: آیا جرأت کردند کاری از پیش ببرند آیا ما مدیون این خونها نیستیم آیا جا نداشت رئیس جمهور انقلابی ما در مقر سازمان ملل تصویر این سردار مدافع حقوق بشر را بر دست بالا ببرد تا میلیونها انسان آن را ببیند.


وی افزود: مکتب پیامبر و آل پیغمبر (ص) مکتب حیات بخش و زنده است و حاج قاسم ها و حق بین ها و مردان بزرگی تربیت می‌کند که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را کف دست خود قرار داده و به میدان مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان شتافتند.


امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: از همه دست اندرکاران ستاد اربعین شهرستانها، استان‌ها و کشور که تلاش زیادی انجام دادند تا این مراسم عظیم باشکوه تر از هر زمان برگزار شود تقدیر می کنیم و امیدواریم نقاط ضعف بررسی شده و برای سال آینده برطرف شود.


روحانی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ابراز داشت: باز هم در همین آغاز خطبه دوم هم خودم و هم شما برادران و خواهران نمازگزار را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت می‌کنم و باید دقت کنیم که دستاوردهای عظیم خود را که در زیر این بیرق‌ها به دست آوردیم با ارتکاب به گناه به هدر ندهیم.


وی عنوان کرد: بحث بازگشایی مدارس را در پیش داریم و الحمدالله بعد از یک فاصله دو ساله مدارس و کلاسها کار خود را به شکل حضوری شروع خواهند کرد و در همینجا پیشاپیش از همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت قدردانی می کنم که از ماه‌های قبل خود را برای این امر آماده کردند.


امام جمعه شهرستان رودسر افزود: در ایام هفته دفاع مقدس قرار داریم که در عین حال دفاعی مظلومانه بود، مردم هرگز ۳۱ شهریور را فراموش نخواهند کرد و میبینیم که مردم چقدر شهید پای این انقلاب دادند و نمیدانم این اراذل و اوباش که از آن طرف آب تعلیم و آموزش می‌بینند با آتش زدن چهارتا ماشین به فکر چه چیزهایی هستند اینها بدانند ملت ما این ایام را کاملا به خاطر دارند و نقش رزمندگان و شهدا را می دانند و از دستاوردهای خود تا پای جان پاسداری می‌کنند.


روحانی تصریح کرد: دشمن بعثی در جریان هشت سال دفاع مقدس تمام و کمال و با انواع تجهیزات نظامی پیشرفته از طرف دنیای استکبار جهانی تغذیه می‌شد در حالیکه مردم ایران اسلامی و رزمندگان ما با دستهای خالی در برابرشان ایستادند و پیروز شدند.


وی ضمن اشاره به اقتدار پاسداران شجاع کشورمان در دریا و در مقابله با دشمن شکستن ابهت دشمن و صدور گفتمان انقلاب را از جمله آثار هشت سال دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: ما ثابت کردیم که باید روی پای خود بایستیم و وقتی به ما تجهیزات ندادند دیگر نباید مانند آن زمان باشیم.


امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: به همه ابر جنایتکاران عالم عبری، عربی و غربی باید هشدار بدهم آن روز که دستمان خالی بود نتوانستید موفق شوید و پوزه شما به خاک مالیده شد اما امروز می‌گوییم در منطقه با آتش بازی نکنید خصوصا رژیم حقیر و کودک کش صهیونیستی و مذاکره کنندگان غربی بشنود اینبار اگر آتشی روشن کنید همه منافع شما در همه عالم خواهد سوخت و بدانید رژیم صهیونسیتی از نقشه جهان حذف می‌شود.


روحانی ضمن اشاره به ساخت یکسری پهپادهای ایرانی برای نابودی تل آویو و حیفا ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس باید برای دشمنان درس باشد البته ما جنگ طلب نیستیم و اسلام به ما یاد داد جنگ را آغاز نکنیم اما دفاع جانانه را به ما بسیار خوب آموخت. 


وی سفر رئیس جمهور انقلابی به سازمان ملل و نطق قاطع، انقلابی، شجاعانه و بدون ملاحظه ایشان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مواضع ملت ما به صورت شفاف توسط رئیس جمهور حزب‌اللهی در مقر سازمان ملل بیان شد و شجاعانه از محاکمه قاتلان و عاملان شهادت سردار دلها سخن گفتند و باید بگویم والله هیچ مقامی در مقر سازمان ملل نمی‌تواند اینگونه آزادانه و شجاعانه حرف بزند و جرأت ندارد.  


امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: دشمنان ما تا فهمیدند سفر رئیس جمهورمان قطعی شده یک عده اراذل و اوباش را در داخل کشور مامور و اجیر کردند تا بریزند در خیابان و به بهانه فوت این خانم که خدا او را بیامرزد فتنه‌ای به پا کنند تا در سازمان ملل سفر و نطق رئیس‌جمهور تحت شعاع قرار بگیرد. 


روحانی یادآور شد: هر از چندگاهی ما به بهانه ای شاهد فتنه در کشور هستیم مانند انتخابات سال ۸۸ که به والله خودشان می‌دانستند این حرف دروغ است اما این سناریویی بود که تنظیم کردند و یک عده‌ای از خودی‌ها زیر این علم سینه زدند و یک عده عمامه به سرهای بی بصیرت به ندای آنها پاسخ داده و در جبهه آنها علیه انقلاب جنگیدند البته به سزای عمل خود هم رسیدند.


وی تصریح کرد: کسی که مقابل خون شهیدان بایستد روزگارش باید طوری باشد که در کنج خانه‌ها بمانند و بپوسند. به میدان به خون خواهی این دختر خانم چه شعارهایی دادید و چه کارهایی کردید و چرا به مساجد ما حمله کرده و قرآن را به آتش کشیدید معلوم است که شما از دین سیلی خوردید و تحملتان کم شده والا این دختر خانم بهانه است.


روحانی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های کودک کش را حامیان این جماعت اوباش خواند و بیان داشت: آمریکایی ها می خواهند بیایند و دلسوزی کنند در حالیکه صدای آن سیاه پوست زیر لگدهای پلیس شان هنوز شنیده می‌شود، همین رژیم کودک کش زنان و کودکان را در حمله اخیر از بین برد و عجیب است منافقان هم به اصطلاح حامی این دختر خانم شدند و آمدند تحریک کردند آن هم کسانی که دستشان به خون هزاران نفر از زن و مرد آغشته شده است.


وی خاطرنشان کرد: این را بدانید ملت حسینی ما تا پای جان برای حفظ انقلاب ایستاده است و این بار هم همانند دیگر فتنه ها شما را سر جای‌تان می‌نشاند.
 

کد خبر 1218204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha