انقلاب اسلامی ایران ریشه در غدیر و عاشورا دارد/ الگوی رفتاری ما در دفاع مقدس برگرفته از عاشورا بود

محسن نسب امیری گفت: دشمنان نمی دانند این نظام و انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا دارد و غربگرایان بدانند اگر روزی توانستند نور امام حسین (ع) را خاموش کنند آنگاه می توانند این انقلاب را زمین گیر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱ مهرماه) «محسن نسب امیری» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهر جیرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال خاطرات رشادت ها، جهاد و ایثارگری شهیدان به نسل نوجوان و جوان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری در مقابل منافع کمپانی های غرب و شرق و استعمارگران قد علم کرده بنابراین آنها تمام قد در مقابل این انقلاب ایستادند.

 

وی با اشاره به ترور شخصیت های انقلابی در دهه ۶۰ توسط منافقین کوردل، بیان کرد: در جنگ تحمیلی با وجود رهبری داهیانه امام راحل، رشادت های رزمندگان و به پشتوانه مردم، دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشور ما را تصرف کند.

 

نسب امیری خاطرنشان کرد: انقلابی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در اذهان مردم باشد، ماندگار است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت اضافه کرد: دشمنان در کنار جنگ نظامی، جنگ سیاسی، تحریمی فرهنگی و اقتصادی بر علیه ما راه انداختند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان در سال های ۷۸، ۸۸، ۹۸ و  امسال با شناخت فتنه راه اندازی کرده اند، بیان کرد: یک بار به بهانه بنزین و این بار به بهانه گشت ارشاد فتنه راه انداخته اند، این فتنه ها نشان از استیصال دشمنان و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

نسب امیری خاطرنشان کرد: دشمنان نمی دانند این نظام و انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا دارد و غربگرایان بدانند اگر روزی توانستند نور امام حسین (ع) را خاموش کنند آنگاه می توانند این انقلاب را زمین گیر کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اشاره به این که در دفاع مقدس الگوی رفتاری ما، الگوی عاشورا بود، تاکید کرد: آنچه که یاران اباعبدالله الحسین (ع) در ظهر عاشورا در کربلا مشق کردند رزمندگان ما نیز آن را در دفاع مقدس مشق کردند.

 

وی با بیان این مطلب که مردم با بصیرت فریب فتنه دشمنان را نمی خورند، اظهار کرد: حرکت شوم پاره کردن قرآن کریم، کتک زدن بسیجی و نیروی انتظامی و به شهادت رساندن آنها، تنها از نسل یزیدیان بر می آید.

 

نسب امیری در خاتمه با اشاره به این که مردم همچنان استوار پای این نظام ایستاده اند، تصریح کرد: خطاب به فتنه گران می گوییم که در جیرفت فتنه در نطفه خفه شده و چنانچه قصد شومی داشته باشند، مردم با حرکت پرشور خود نشان می دهند که جیرفت قهرمان میدان این انسان های ضعیف نیست و با فتنه گران به شدت برخورد می کنند.

کد خبر 1218215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha