مردم نسبت به وقایع اخیر کشور هوشیار هستند

حجت الاسلام محمودی با اشاره به وقایع اخیر و اغتشاشات داخلی گفت: مردم نسبت به این مسائل هوشیار بوده و اغتشاشات را متوقف می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به وضعیت داخلی کشور اظهارداشت: گروهی اقدام به تخریب اموال عمومی و اغتشاشات در سطح شهرهای بزرگ کشور کرده اند که نتایج بدی برای آنان دارد.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مردم نسبت به این مسائل هوشیار بوده و اغتشاشات  را مثل گذشته متوقف و راه را برای نفوذ دشمن مصدود می کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن فضای کشور را مسموم کرده، خاطرنشان کرد: هوشیاری و دقت مانع از همراهی با دشمن خواهد شد و این رفتارهای هنجار شکن برخی از افراد به تبعیت از منافقین داخلی در تخریب اموال عمومی و آتش زدن مساجد و مراکز مذهبی توسط مردم متوقف خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امنیت داخلی ما مرهون تلاش های دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی بوده و اقدامات صورت گرفته در خسارت به این مراکز و ضربه به بسیجیان و پلیس به دور از اخلاق است.

وی مطالبه گری را در چهارچوب اخلاق و رعایت قوانین مهم خواند و اذعان داشت: پیگیری دغدغه ها و مشکلات با ضربه به اموال عمومی و اغتشاش و همراهی با دشمن صورت نخواهد گرفت.

 

امام جمعه موقت اصفهان بر هوشیاری خواص نیز تاکید کرد و یادآورشد: مراقب رفتارهای خود باشیم که آب به آسیاب دشمن نریخته و همراه سیاست های آنان نشویم.

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور اشاره کرد و اذعان داشت: عضویت در پیمان شانگهای و دفاع از مظلومیت مردم و خون خواهی در سازمان ملل توسط رئیس جمهور مایه افتخار نظام بوده و همه این اتفاقات به نفع کشور و عزت نظام خواهد بود.

 

خطیب جمعه اصفهان با اشاره سخنرانی های رئیس جمهور و اقدامات دولت سیزدهم گفت: این دولت بدون تعلل در مسائل کشور و عدم ارتباط نیازهای جامعه با توافقات کارها را با قوت پیش برده و فرصت سوزی نکرده است.

 

تبیین رشادت های دفاع مقدس

 

وی با اشاره به تلاش های دشمن از اول انقلاب تاکنون اظهارداشت: هر چقدر موفقیت ها و مسیر پیشرفت همواره شده، دشمن هم تلاش های خود را برای ضربه به نظام افزایش داده اما در این مسیر به اهداف خود نرسید.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رشادت های زیادی رقم خورده، تصریح کرد: تبیین این رشادت ها و ظلم هایی که دشمن علیه مردم داشته برای نسل جدید و مصونیت انقلاب نیاز است.

وی مقاومت را از مهمترین ویژگی های دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود:‌ روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ایران عامل موفقیت شده و استکبار جهانی را تحقیر کرد.

کد خبر 1218218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha