مردم ایران تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) هستند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی و بصیرت افزایی مردم در برابر استکبار گفت: بدنه مردم ایران تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) و امام حسین(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ( ا مهر) با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره خواستار ایجاد یک مدل با هدف نابودی انقلاب مردمی ایران هستند.

 

نماینده ولی فقیه استان البرز افزود: مردم ایران تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) هستند و هر دوره پخته تر از دوره های دیگر می شود چرا که با بصیرت افزایی و آگاهی دینی بیش از پیش حافظ کیان انقلاب و دین هستند. 

 

وی با اشاره به اهمیت هفته دوران دفاع مقدس بیان کرد: استکبار با برپایی جنگ سخت سعی دارد که مردم را از نظام انقلاب اسلامی ناامید کند، آنان با جنگ نرم سعی دارند تا اهداف خود را دنبال کنند. 

 

وی اظهار کرد: جنگ نرم و تصرف افکار و عقاید با رو در رو قرار دادن مردم، بی اعتبار ساختن قانونی رسمی و جایگاه دستگاه های قانونی به ویژه نیروی انتظامی از اهداف دشمنان است.

 

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مردم ایران فتنه های دشمن را به خوبی می شناسند توضیح داد: صبوری و خویشتن داری مردم که با تواصی به حق و صبر در مسیر مقاومت قرار دارند قابل تقدیر است. 

 

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: ملت ایران در خصوص انقلاب با احدی شوخی ندارند، آنان اگر ببینند که کسانی قصد دارند تا آرامش و امنیت آنان را ازبین ببرند، حماسه ۹ دی را راه می اندازند. 

 

وی با در نظر گرفته این مطلب که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که مقاومت را نباید از دست داد بیان کرد: نسخه امروز ملت ایران در خصوص مشکلات این است که در برابر نقشه های شوم سیاسی و فرهنگی دشمن مقاومت کنند. 

 

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه فوت دختر سقز باعث تأثر جامعه شد بیان کرد: وقایع اخیر در خصوص فوت دختر سقز مهسا امینی باعث جامعه و نگرانی هایی در سطح جامعه شد؛ با توجه به اینکه مردم ما عاطفی و حساس هستند اما نمی توان نسبت به رعایت مسائل اخلاقی به ویژه برای بانوان بی توجه بود. مردم نسبت به رعایت اخلاق و حجاب از طرف بانوان غیرت دارند. 

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: دشمن با بهره مندی از ابزار رسانه سعی دارد تا اقلام فرهنگ فراوانی را توزیع کند به ویژه که نسل امروز را هدف قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه کسانی که امنیت جامعه را مورد هدف قرار می دهند، خائن هستند توضیح داد: نیروی انتظامی برای حفظ ناموس، آرامش تمامی آحاد جامعه فعالیت می کند، به ویژه آنکه تعداد شهدای نیروی انتظامی به ویژه در جریان مبارزه با موادمخدر قابل تأمل است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: راه حل شکست دادن دشمنان در این جنگ نرم، معرفی دقیق، برجسته و شاخص ابعاد انقلاب اسلامی است. 

 

 

 

کد خبر 1218221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha