برای پیروزی در جنگ رسانه ای دشمن باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شد

سردار ملکی با بیان اینکه در این ۴۳سال، دشمن با شیوه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی بر ما تاخت و ملت ایران با توکل به خدا و حرکت در مسیر شهدا همچنان ایستاده اند، گفت: برای پیروزی در جنگ رسانه ای دشمن باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی امروز(یکم مهر) در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه ساری با گرامی‌داشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان مازندران، به تقارن چهل دومین سالگرد پیروزی دوران دفاع مقدس با ایام رحلت جانسوز پیامیراسلام حضرت مححمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اشاره و اظهار کرد:به جهت جلوگیری از  صدور انقلاب اسلامی، رژیم بعث جنگ تحمیلی را با همکاری سردمداران جنایتکار خود علیه ایران اسلامی را از سال ۱۳۵۸ جنگ خود با ایران را آغاز کرد. 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ایمان به خدا و پیروی ملت ایران از خط امام موجبات پیروزی در دوران دفاع مقدس را فراهم آورد، افزود: دشمن جنگ جهانی با مقیاس کوچک تر را برایران تحمیل کرد.زن و مرد با دست خالی در مقابل دشمن تابن دندان مسلح قد علم کردند.

 

سردار ملکی با بیان اینکه دشمن در تجزیه و تحلیل خود به اعتقادات و روحیات مردم، عاشورای این مردم و قدرت، ولی فقیه و حضور با بصیرت مردم توجه نکرد و محکوم به شکست شد، ادامه داد: امروز نیز بعد از ۴۳ سال فتنه و آشوب علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و ما هم با تأسی از عاشورا مقاوم و مقتدرانه در میدان ایستاده‌ایم و به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس ایستادگی، مقاومت و استقامت را به ما آموخت.

 

وی با بیان اینکه در جنگ هزاران شهید دادیم، عنوان کرد: ما برای اینکه کردستان برای ایران بماند مقاومت کردیم و نزدیک به ۲۴ هزار شهید تقدیم کردیم و کردستان را نگه داشتیم. با کومله و منافقین جنگیدیم و امروز نیز در جریانات اخیر دشمن محکوم به شکست خواهد بود.

 

به گفته سردار ملکی ایستادگی رمز پیروزی مردم ما بود و برای حفظ انقلاب جان دادیم و خون دادیم تا از انقلاب و نظام و وطن پاسداری کنیم و پاسداری خواهیم کرد.

 

وی به توطئه افکنی استکبار جهانی با تحریک آمریکا و انگلیس و سیا و موصاد برای نابودی ایران عزیز اشاره کرد و افزود: امروز در فضای مجازی بیش از ۵۰ میلیون صفحه وب در طول یک هفته به اسم مهسا امینی ساخته شد، این جنگ بین حق و باطل است و حق پیروز خواهد بود.

 

سردار ملکی تصریح کرد: در این ۴۳سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، دشمن با شیوه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی بر ما تاخت و ما در این مسیر پیروزیم چراکه با خدا هستیم و راه شهدا را دنبال می‌کنیم.

 

وی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از فریضه جهاد تبیین، گفت: ما باید جهاد تبیین را برابر منویات رهبر معظم انقلاب در تمامی حوزه‌ها مورد توجه قرار داده و ناگفته‌های جنگ را به جوانان بازگو کنیم.

کد خبر 1218232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha