سال تحصیلی ۱۸۵ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی  آغاز شد

سال تحصیلی جدید ۱۸۵ هزار دانش‌آموز پایه های مختلف تحصیلی خراسان جنوبی امروز شنبه (۲ مهر) با نواخته شدن زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس استان همزمان با سراسر کشور صبح امروز شنبه (۲ مهر) با نواخته شدن زنگ دبیرستان نمونه دولتی دخترانه مصلی نژاد در شهر بیرجند با حضور معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستانی آغاز شد.

 

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم گفت: از امروز یبش از ۱۸۵ هزار دانش آموز خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

 

وی با بیان اینکه امسال ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه در قالب ۹ هزار کلاس درس پذیرای دانش آموزان خراسان جنوبی است، افزود: ۱۴ هزار معلم در چرخه نظام تعلیم و تربیت استان فعالیت دارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این روزها یادگار، رزمندگان هشت سال تحمیلی است و طلیعه سال تحصیلی با این روزها بسیار با ارزش است.

 

 

 

 

کد خبر 1218306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha