پیاده روی اربعین نشان داد که مدیریت مردمی می تواند قوی تر از مدریت دولت ها عمل کند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیاده روی اربعین نشان از قدرت و عظمت مکتب تشیع دارد، گفت: پیاده روی اربعین نشان داد که مدیریت مردمی می تواند قوی تر از مدیریت دولت ها عمل کند.

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین علاوه بر جنبه های معنوی و مذهبی که داشت، جنبه های سیاسی هم داشت. قبل از اینکه مراسم اربعین شروع شود، رسانه های غربی و معاندین شروع به حمله به این جریان کردند و با بسته شدن چند روزه مرزها خوشحال شدند که اربعین تعطیل شده است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون اینکه فراخوانی زده شود، 21 میلیون نفر در این مراسم شرکت می کنند و در هیچ کجای دنیا چنین مراسم ذهبی وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: چنین مانور عظیمی فقط در مکتب تشیع اتفاق می افتد و این نشان از قدرت و عظمت این مکتب دارد.

 

فلاحی با اشاره به اینکه عمده کاری که اربعین انجام می شود مدیریت مردمی است، گفت: درست است که دولت همکاری را در بحث ورود و خروج و تامین زیرساخت ها دارد اما عمده کار در این مراسم با مدیریت مردم اتفاق می افتد و همین نشان می دهد که مدیریت مردمی از مدیریت دولتی موفق تر است. اگر به این دولت ها سپرده می شد چه بسا نمی توانستند این جمعیت را ساماندهی کنند.

کد خبر 1218321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha