سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب نقشه راهبردی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است

حجرگشت با اعلام آغاز سال تحصیلی برای ۵۰ هزار و ۷۴۰ دانش آموز اولی گفت: سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب نقشه راهبردی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حجرگشت» با حضور در آیین متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی جدید که شنبه دوم مهرماه سال جاری برپا شد گفت: نفشه راه آموزش و پرورش در سال جدید تحصیلی برمبنای سندتحول بنیادین و گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: تربیت و پرورش دانش آموزان به عنوان ۲ امر اساسی در سال تحصیلی است که با همراهی و همکاری معلمان و خانواده ها محقق می شود. 

 

وی با اشاره به ظرفیت قابل توجه نسل امروز در مقاطع مختلف تحصیلی عنوان کرد: استان البرز در مقطع کلاس اول از ۵۰ هزار و ۷۴۰ دانش آموز برخوردار است که با توجه به ایام عزاداری ماه صفر جشن شکوفه های حسینی ویژه این گروه سنی برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: پیشبرد اهداف سال تحصیلی جدید مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین است که براساس آن فعالیت های آموزشی و پرورشی برنامه ریزی شده است. 

 

حجرگشت با اشاره به ساماندهی بیش از ۱۸ هزار کلاس درس در البرز بیان کرد: در سطح استان البرز ۲ هزار و ۳۳۶ مدرسه فعالیت می کنند؛ که یک هزار و ۳۵ مدرسه از این تعداد غیردولتی هستند، همچنین بیش از ۱۸ هزار کلاس درس ساماندهی شده است. 

 

کد خبر 1218361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha