تردد ۶۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر

آرامون گفت: براساس اعلام ستاد اربعین استان و آمار موجود تاکنون ۶۵ هزار زائر اربعین حسینی(ع) از طریق پایانه مرزی تمرچین تردد کردند.

«پیمان آرامون»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  اظهار  کرد: از ابتدای طرح اربعین حسینی  تاکنون، ۶۵ هزار تردد زائران شامل ورود و خروج در پایانه مرزی تمرچین به ثبت رسیده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربیافزود : در این مدت ، بیش از ۵۱ هزار زائر از مرز تمرچین به قصد تشرف به عتبات عالیات خارج شده و ۱۴ هزار زائر نیز این مرز را برای ورود به کشور پس از زیارت عتبات مقدسه در عراق انتخاب کرده و به کشور بازگشته‌اند.
 
وی  ادامه داد : از ۱۱ شهریور تا به امروز ۱۳۷ دستگاه ناوگان عمومی مسافری کار انتقال زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین را به عهده داشته و ۲۷۰ ناوگان عمومی مسافری نیز زائران را از مرز تمرچین به اقصی نقاط استان و کشور منتقل نمودند.
 
این   مسئول تصریح کرد: در این مدت ۸۱۶ بار ناوگان اتوبوسی جهت انتقال زائران به پایانه مرزی مهران از پایانه های مسافری استان اعزام شدند.
 

 آرامون گفت: روند بازگشت زوار از پایانه مرزی تمرچین و مهران همچنان ادامه دارد و خدمات لازم نیز به این افراد در طول مسیر ارائه می‌شود.

کد خبر 1218362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha