زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ هنرستان های موسیقی به صدا در آمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هنرستان موسیقی پسران زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ هنرستان های موسیقی به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سال تحصیلی هنرستان موسیقی پسران صبح امروز شنبه دوم مهرماه با به صدا درآوردن زنگ مدرسه توسط محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد. در مراسم آغاز سال تحصیلی هنرستان موسیقی پسران محمد الله یاری فومنی مدیر کل دفتر موسیقی، خراسانی زاده مدیر کل ارشاد استان تهران و جمعی از هنرجویان و اساتید موسیقی حضور داشتند.

 

 این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد . سپس گروه  اجرایی هنرستان موسیقی پسران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس قطعاتی از مارش دفاع مقدس را اجرا کردند.  سپس مجری مراسم اسماعیل آذر به صحنه آمد و اشعاری را با همراهی نی خیری سرود.

 

در ادامه مراسم «محمد خراسانی» زاده مدیر کل ارشاد استان تهران با تاکید بر  تقویت هنرستان های موسیقی گفت: توجه به هنرستان های تهران یک اصل جدی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است و در همین راستا تلاش داریم در سال آینده 2 هنرستان در شهر ری افتتاح کنیم.

 

در این مراسم محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به سیاست های وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه آموزش موسیقی و عدالت فرهنگی گفت: سیاست ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترش هنرستان ها است و در همین راستا در یک سال اخیر 9 هنرستان را در کشور راه اندازی کردیم و قرار است 20 هنرستان دیگر را نیز راه اندازی کنیم و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است  از این 20 هنرستان هر کدام یک هنرستان دخترانه و پسرانه باشد.

 

 در این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اساتید پیشکسوت موسیقی هنرستان موسیقی پسران تقدیر شد و سپس دانشجویان موسیقی برگزیذده هنرستان های پسران و دختران تقدیر شدند.

کد خبر 1218367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha