تحصیل، تهذیب و ورزش از اولویت های اصلی برای دانش آموزان است

حجت الاسلام برقراری گفت:تحصیل، تهذیب و ورزش بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب از اولویت های اصلی برای دانش آموزان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ملایر «حجت الاسلام محمد باقر برقراری»  صبح امروز (۲ مهر) در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و زنگ مقاومت در دبیرستان متوسطه شاهد ملایر که با حضور مسئولان شهرستان و دانش آموزان برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس به دانش آموزان گفت:  دفاع مقدس یادآور  ایثار و شجاعت کسانی است که با تمام وجود برای دفاع از تمامیت ارضی این کشور از جان خود گذشتند.

 

 امام جمعه ملایر با تاکید بر دانش آموزان بر ادامه مسیر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس افزود: شهدا رفتند تا تا امروز به راحتی در این کشور امنیت داشته باشیم وبستری برای علم‌آموزی و رشد علمی و تربیتی و شکوه، عزت و سرافرازی این کشور فراهم شود.

 

  دشمنی های دشمن ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان در طی  43 سال از پیروزی انقلاب هرگز تمامی نداشته افزود: دشمنان زخم خورده این نظام عظمت و استقلال این کشور را بر خود نمی تابند و  همیشه به دنبال دشمنی با ملت ایران هستند.

 

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز ملت ایران از نظر اقتدار و عظمت به برکت جمهوری اسلامی به اهداف بلندی دست یافته تصریح کرد: این برای دشمن غیر قابل تحمل است و امروز نوبت شما دانش‌آموزان است که با تحصیل و تهذیب و روحیه انقلابی همچنان در برابر توطئه های دشمن بایستید و با ادامه مسیر شهدا فریب حرفهای دشمن را نخورید.

 

وی تحصیل، تهذیب و ورزش را بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب از اولویتهای اصلی برای دانش آموزان دانست دانش آموزان باید با این سه اولویت و امید به آینده راه خود را ادامه دهند.

 

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب از فتنه های دشمن است گفت: روزهای اخیر نیز با  دشمنان عداوت خود را به اصل دین و نظام نشان دادند و با هنجار شکنیهایی که فریب خوردگان دشمن در خیابانها در هتاکی به قرآن کریم و مقدسات داشتند این را ثابت کردند.

 

وی بر بیداری نسل جوانان تاکید کرد و گفت: امت ایران اسلامی به رهبری  رهبر معظم انقلاب، این راه را با قدرت، بصیرت تا ظهور  امام زمان (عج) ادامه خواهد داد.

 

 تحصیل بیش از ۳۷ هزار دانش آموز در ملایر

«مهدی عابدینی نیا» نیز نیز ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا  گفت: شهدا از جان و هستی خود گذشتند تا امروز دانش‌آموزان در امنیت کامل به تحصیل و علم‌آموزی بپردازند.

 

 مدیر آوزش و پروش ملایر  افزود: در سال‌تحصیلی بیش از 37 هزار دئانش آموز ملایری  در ۲۸۷ مدرسه با یک‌هزار و ۲۹۸ کلاس درس و ۲ هزار معلم فعالیت خود را آغاز کردند.

کد خبر 1218407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha