خادمان حوزه سلامت در تمام مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند

عین اللهی گفت: خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند اما به جهت آن که تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای بیشتری داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «بهرام عین‌ اللهی» امروز شنبه(۲ مهر) در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت روستای ابرش و در جمع خبرنگاران افزود: خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند اما به جهت آن که تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای بیشتری داریم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌ رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور اندیشیده شده است.

 

وی گفت: خدای منان را شاکریم که در مسیر زائران پیاده رضوی هستیم، زائرانی که از تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان هستند و این حضور میلیونی جمعیت عاشق و دلداده امام رضا(ع) را یک حماسه بزرگ می‌دانیم.

 

عین‌اللهی افزود: باعث افتخار است که در مسیر سلامت زائران پیاده امام رضا(ع) خدمات‌رسانی می‌کنیم و در این خصوص تدابیر بسیارخوبی در موضوعات بهداشتی، دارویی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

 

وزیر بهداشت ادامه داد: امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی در دهه پایانی ماه صفر با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان دانشگاه میزبان صورت پذیرفته است و امیدواریم که تمامی این خدمات موجب رضایت حق‌تعالی و امام رضا(ع) واقع شود.

کد خبر 1218414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha