تحلیل موضوع مهدویت در ضمن روایات پیامبر اكرم (ص) و با توجه به آیات قرآن كریم

برنامه "باران امید" رادیو قرآن است كه با موضوع مهدویت از منظر قرآن كریم تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ؛ برنامه "باران امید" رادیو قرآن است كه با موضوع مهدویت از منظر قرآن كریم تقدیم مخاطبان می شود.

 

در برنامه روز جمعه یكم مهر ماه نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی كارشناس مذهبی همراه بود كه طی سخنانی به تحلیل و بررسی موضوع مهدویت در ضمن روایات پیامبر اكرم (ص) با توجه به آیات قرآن كریم به ویژه آیات ۱۵۷ سوره مباركه اعراف و ۸۱ سوره مباركه آل عمران پرداخت.

 

 استاد روحانی همچنین به وظیفه مؤمنان نسبت به پیامبر اسلام (ص) اشاره و تصریح كرد: از این امر مهم می توانیم به وظیفه مؤمنان در تبعیت از امام و ولی زمانه شان كه همانا حضرت ولی عصر (عج) هستند، برسیم كه در زمینه دفاع، نصرت و یاری ایشان معنا می یابد. همچنین وظیفه منتظران مهدی (عج) در عصر غیبت و توجه به حفظ كیان اسلام از دیگر مواردی است كه باید به آنها نگاه ویژه ای داشته باشیم.

 

گفتنی است؛ برنامه "باران امید" كاری از گروه علوم قرآنی شبكه رادیویی قرآن است كه روزهای جمعه هر هفته با موضوع مهدویت ساعت ۹ صبح به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود. در هر برنامه علاوه بر اینكه به موضوع مهدویت از منظر قرآن كریم ، بررسی ریشه های قرآنی مهدویت و فرهنگ انتظار پرداخته می شود، یك سوال چند گزینه ای به منظور مشاركت مخاطبان مطرح می شود و مخاطبان می توانند برای مشاركت در سوال برنامه به سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۰ پیامك داده و یا با شماره های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ تماس بگیرند 

کد خبر 1218424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha