بیش از یک میلیون دانش‌آموز خوزستانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

حمیدی‌نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید ۱ میلیون و صد هزار دانش‌آموز خوزستانی در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند که از این تعداد ۱۱۳ هزار دانش‌اموز کلاس اولی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مسعود حمیدی‌نزاد» امروز شنبه (۲ مهر) در آیین نمادین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان اظهار کرد: مهمترین اولویت و رسالت مجموعه تعلیم و تربیت استان و کشور تربیت دانش‌آموزانی گام دومی و در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه این مهم تنها از طریق معلمان تحولی محقق می‌شود افزود: معلمان نقش تعیین‌کننده‌‍ای در تحقق مفاد سند تحول بنیادین دارند.

 

وی تصریح کرد: نیروی انسانی نقطه تحول در آموزش و پرورش است چرا که بدون حضور اثربخش معلمان در بستر فعالیت‌های تربیتی تحقق حیات طیبه بر تراز سند تحول بنیادین امکان‌پذیر نیست.

 

حمیدی‌نژاد با اشاره به آغاز سال تحصیلی در خوزستان اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید ۱ میلیون و صد هزار دانش‌آموز خوزستانی در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند که از این تعداد ۱۱۳ هزار دانش‌اموز کلاس اولی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: این دانش‌آموزان در ۱۲ هزار مدرسه و در قالب ۴۶ هزار کلاس درس سال تحصیلی خود را همزمان با سایر همسلان خود در سراسر کشور آغاز می‌کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه حدود ۷۰ هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت این دانش‌آموزان را بر عهده دارند یاد آور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران، شاهد روند رو به رشدی در تعلیم و تربیت استان باشیم.

 

کد خبر 1218453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha