علم آموزی و تعهد دو شاخص مهم در تربیت صحیح آینده سازان جامعه است

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اهمیت تعلیم و تریبت صحیح نسل دانش آموزان، گفت: علم آموزی و تعهد دو شاخص مهم در تربیت صحیح آینده سازان جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین « بهروز شمسی فر» امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه امیر کبیر خرم آباد، در سخنانی اظهار داشت: آموختن و دانش آموزي كار مهمي است اما بيش از آن تربيت صحيح و درست نسل جوان با اهميت است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد، با بیان اینکه تعلیم و تربیت رسالت بزرگی  برعهده معلمان و خانواده است، افزود: يره اهل بيت (ع)  اسوه ای کامل در راستای تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان جامعه است.

 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در مورد تعلیم و تربیت، ادامه داد:  اولین آیاتی که بر پیامبر مکرم  اسلام(ص) نازل شد در مورد علم آموزی و خواندن بود و این نشان دهنده جایگاه و ارزش، تعلیم و تربیت است

 

حجت الاسلام شمسی فر تحصیل و ورزش را دو خصوصیت مهم برای جوانان کشور دانست و افزود: هر کشوری که جوانانی با این دو شاخصه داشته باشد در مسیر پیشرفت و عدالت  قرار می گیرد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد مسیر تحقق جامعه اسلامی  را تلاش و کوشش دانش آموزان و آینده سازان در علم آموزی و تعهدآنان  بر شمرد و گفت : دانش آموزان باید فرصت تحصیل را غنیمت بشمارند  تا برای آینده کشورخود مفید باشند  زیرا کشور ما برای توسعه و پیشرفت نیازمند جوانان متخصص و متعهد است.

کد خبر 1218460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha