دفاع مقدس تبلور خودباوری ملی در برابر جبهه استکبار بود

رضایی‌پور گفت: دفاع مقدس تبلور خودباوری ملی و ایستادگی در برابر جهان استعمار و استکبار بود و اقتدار، امنیت و پیشرفت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(شنبه، ۲ مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان که در محوطه سپاه ناحیه آستارا برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین و پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک وطن به دست دشمنان بیافتد.

 

وی تصریح‌کرد: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، ایثارگران، شهدا و آزادگان و مقاومت مردم شهیدپرور و آزاده ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمن هیچگاه از ذهن ملت ایران و جهانیان پاک نمی‌شود.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا پشت سر صدام بودند و ۸۰ کشور تجهیزات و امکانات نظامی در اختیار رژیم بعثی قرار داده بودند، گفت: به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم در جنگ به دشمنان اسلام و انقلاب غلبه کردیم.

 

فرماندار بندر آستارا در پایان خاطرنشان‌کرد: دفاع مقدس تبلور خودباوری ملی و ایستادگی در برابر جهان استعمار و استکبار بود و اقتدار، امنیت و پیشرفت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 

گفتنی است، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  بندر آستارا، یگان‌های مستقر در میدان به کلام‌الله مجید، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر شهدا، تمثال امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مسئولان ادای احترام کردند و مسئولان نیز از یگان‌های مستقر بازدید کردند.فرمانده‌هان سپاه، هنگ مرزی، نیروی انتظامی، نیروی دریایی ارتش، بسیجیان و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح حضور داشتند.

 

 

 

کد خبر 1218479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha