لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در کرمان بازداشت شدند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در کرمان بازداشت شدند؛ گفت: مردم فهیم کرمان راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهیدان مظهری صفات به مناسبت هفته دفاع مقدس، مطالبی درباره اغتشاشات اخیر بیان کرد.

 

 

رییس کل دادگستری کرمان گفت: برخورد قاطع با سرسپردگان دشمنان، پاسخ دستگاه قضایی به درخواست خانواده شهدا و مردم خواهد بود.
 

 

 

وی اظهار کرد: لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در کرمان بازداشت شده اند.
 

 

 

حجت الاسلام حمیدی افزود: عده ای فریب خورده نیز هستند که باید به مسیر مستقیم هدایت و ارشاد شوند.
 

 

 

وی تصریح کرد: مردم فهیم کرمان راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند که جای تقدیر دارد.

 

 

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: ما وظیفه داریم در برابر افرادی که با سرسپردگی به دشمنان، امنیت جامعه را خدشه دار می کنند، قاطعانه برخورد  کنیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی لازم با لیدرهای اغتشاشات انجام شده و عناصر اصلی ناآرامی های اخیر در بازداشت هستند، گفت: تعداد معدودی از دستگیر شدگان، سرسپردگان دشمن هستند که دستگاه قضایی در پاسخ به درخواست خانواده های شهدا و مردم با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

 

 

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: زمانی حجاب را از سر اهل بیت(ع) می کشیدند و امروز می خواهند از سر زن مسلمان بردارند، اما باید تاکید کرد اینگونه اقدامات ددمنشانه دشمنان از بین می روند و ارزش های دینی و اسلامی ماندگار است.

 

 

 

وی در ادامه هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان  را گرامی داشت و با تاکید بر این مطلب که امروز فرهنگ دفاع مقدس در همه جای دنیا ثمر داده است، عنوان کرد: بسیاری از کشورها با تاسی به الگوی دوران دفاع مقدس در برابر تمامی مستکبران ایستاده اند و‌ موفقیت های بزرگی حاصل شده است.

کد خبر 1218521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha