تجدید میثاق گسترده کرمانی ها با حاج قاسم/ کرمان با ولایت می ماند

مسئولین و اقشار مختلف مردم با حضور حماسی خود و برافراشتن عکس شهید سلیمانی، ضمن تجدید بیعت با آرمان های حاج قاسم بر ادامه راه امام و شهدا تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در جریان اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات، عده قلیلی هم به عکس شهید حاج قاسم سلیمانی توهین کردند که خشم امت انقلابی کرمان را برافروخت.

 

 

 

مردم استان پهناور و ولایتمدار کرمان که روز گذشته همگام با سراسر کشور پس از اقامه نمازجمعه هتک حرمت مقدسات را محکوم کرده و خواستار مجازات آشوبگران شده بودند؛ عصر امروز شنبه(۲ مهر) نیز در پاسخ به هتاکی نسبت به سیدالشهدای جبهه مقاومت در میدان آزادی تجمع کردند.

 

 

 

مسئولین و اقشار مختلف مردم با حضور حماسی خود و برافراشتن عکس شهید سلیمانی، ضمن تجدید بیعت با آرمان های حاج قاسم بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

 

 

 

شرکت کنندگان در این اجتماع عظیم با شعارهای "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر اسرائیل" "مرگ بر فتنه گر" "مرگ بر منافق" "مرگ بر ضد ولایت فقیه" "مرگ بر انگلیس" از دشمنان قسم خورده نظام و مخلان امنیت اعلام برائت کردند.

 

 

 

طنین شعارهای "یا زهرا" و "یا حیدر" ضمن اعلان ثبات قدم در مسیر ارزش ها و صیانت از حجاب؛ تاکیدی بر غیرت علوی است.

 

 

 

همچنین شعارهای " نیروی انتظامی تشکر، تشکر" و" نیروی انتظامی حمایتت می کنیم" در قدردانی از اقدامات پلیس طنین انداز شد.

 

 

 

مردم کرمان با شعارهای "خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر مااست" با رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت و به وصیت حاج قاسم تاسی می کنند که " دوست دارم کرمان تا همیشه با ولایت بماند"

 

 

 

این مراسم با سخنرانی سردار معروفی، معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور و مداحی حاج مجتبی رمضانی همراه بود.

کد خبر 1218532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha